bendix logo - دیاگ ترمز Bendix ACOM

دیاگ ترمز بندیکس Bendix ACOM

براي کسب اطلاعات بيشتر مي توانيد به صفحه ي دياگ اسکانيا مراجعه کنيد

ساخت : آمریکا – جین

دیاگ مورد استفاده برای دیاگ سیستم ترمز بندیکس Bendix ACOM

دياگ بنز ، دستگاه عيب ياب حرفه اي براي همه خودروها و موتورهاي شرکت مرسدس بنز پس از سال 2000 ميلادي است

جهت اطلاعات بیشتر و آموزش دیاگ ترمز با شماره ۰۹۱۲۸۹۴۰۰۸۵ تماس بگیرید.

سخت افزار :

  • اینترفیس RP1210
  • کابل USB
  • کابل۲OBD
  • کابل ۹ پین و ۵ پین

 

نرم افزار دیاگ Bendix :

  • نرم افزار عیب یابی Bendix ACOM 6.5

 

قابلیت های دیاگ Bendix :

 

 * استفاده از نرم افزار عیب یابی Bendix ACOM 6.5 برای ارتباط با  ECU های مختلف و انجام فعالیت های :

 

  •  بررسی وضعیت پارامترهای
  • بازیابی خطاهای و خواندن و پاک کردن خطاها
  • اجرای تست های تشخیصی
  • تعویضECU و برنامه نویسی پارامترها
  • مانیتورنیگ فعال و عیب یابی
  • مشاهده و تغییر پیکربندی ECU
  • کالیبراسیون سیستم ترمز بندکیس
  • عیب یابی مشکلات
  • مانیتورینگ داده های یونیت کنترل سیستم ترمز بندیکس ABS
  • مانیتورینگ سرعت چرخ

 

خصوصیات دیاگ ترمز بندیکس :

  •  دیاگ سیستم ترمز بندیکس Bendix ACOM عیب یاب اورجینال سیستم ترمز بندیکس می باشد.

 

عیب یابی کامل :

  • سیستم ترمز ضدقفل ABS بندیکس
  • مانیتورینگ فشارباد لاستیک
  • پشتیبانی از سیستم کروز تطبیقی با ترمز ACB

 

پشتیبانی از سیستم های :

  • BendixEC-60
  • Bendix EC-17
  • Bendix EC-30™
  • Gen 4
  • Gen 5 (U12 and U16)
  • ABS 2X
  • Bendix TABS-6
  • Bendix TABS-6 ADV
  • Bendix TABS-6 ADV MC
  • Bendix EC-30T
  • A-18 ABS ECUs
  • ACB

 

* شامل زبان های مختلف جهانی : انگلیسی

کاربر عزیز Bendix® ACom® Diagnostics:
در حال حاضر می‌خواهیم اخباری را در مورد نرم‌افزار تشخیصی Bendix ACom با شما به اشتراک بگذاریم
استفاده کنید. در اوایل سال 2020، Bendix به یک پلتفرم جدید مبتنی بر اشتراک ACom تغییر خواهد کرد.
Bendix® ACom® PRO™ نامیده می شود. این بسته در ماه ژانویه به بازار عرضه خواهد شد

 

تکنسین های ترمز فقط به اندازه ابزاری که استفاده می کنند خوب هستند. من برای مدت طولانی با این جمله زندگی کرده ام و این فقط منطقی است، درست است؟ خوب، اگر بگویم مهم ترین ابزاری که یک تکنسین ترمز دارد، ذهن اوست. زمانی که ذهن به اطلاعات مناسب مجهز باشد، ابزاری قدرتمند است، اما زمانی که اطلاعات موجود در آن دقیق نباشد، می تواند یک نقص باشد. اعتقاد من این است که مهم ترین چالشی که تکنسین ترمز با آن مواجه است، جدا کردن واقعیت از داستان است. متأسفانه، صنعت ما بیش از آنکه واقعیت داشته باشد، داستان های تخیلی دارد و این بسیاری از مشکلاتی را که با آن مواجه می شویم ایجاد می کند (شکل 1 را ببینید).

در بیشتر موارد، تکنسین ها خودآموز هستند. بیشتر آنچه می دانیم از طبقه مغازه یا سایر تکنسین ها می آید. نتیجه این است که در حالی که اکثر تکنسین ها می دانند چگونه یک قطعه را تحقیق و تحقیق کنند، بسیاری از آنها نمی دانند آن قطعات چگونه کار می کنند. بسیاری از آنچه که تکنسین های معمولی فکر می کنند در مورد نحوه عملکرد قطعات در سیستم ترمز می دانند، بر اساس داستان است، نه واقعیت. آنچه را که می گویم اشتباه نگیرید. من معتقدم همه ما در صنعت خودروسازی صنعتی را انتخاب کرده‌ایم که بهترین کار را به مردمش آموزش نمی‌دهد و همین کمبود دانش است که بسیاری از مشکلات ما را ایجاد می‌کند.

شکل های 1-8

ممکن است از خود بپرسید که همه اینها چه ربطی به موضوع این ماه دارد؟ خوب، هیچ یک از ابزارهایی که قرار است در مورد آنها صحبت کنم، بدون درک واقعی نحوه عملکرد سیستم ترمز و اجزای تشکیل دهنده سیستم، برای شما مفید نخواهد بود. اطلاعاتی که این ابزارها ارائه می‌کنند، فایده چندانی نخواهد داشت، مگر اینکه معنی آن را بدانید.

قبل از اینکه به موضوع موضوع بپردازیم، بیایید روش تشخیصی معمولی را که در اکثر مغازه ها انجام می شود مرور کنیم:

مصاحبه با مشتری؛

تست درایو؛ و

بازرسی و / یا تشخیص مبتنی بر فروشگاه.

بیایید مرحله 3 – بازرسی و تشخیص را کلید بزنیم. در بسیاری از موارد، این بخش از فرآیند صرفاً شامل بازرسی بصری اجزای مختلف ترمز و احتمالاً اندازه‌گیری مواردی مانند ضخامت روتور، قطر درام و خروجی روتور است. در بهترین حالت، این رویکرد به شما این امکان را می دهد که علائم سایر موارد اشتباه را در سیستم تشخیص دهید. سایش زودرس و ناهموار لنت دو علامت رایج مشکل دیگری در سیستم هستند و همچنین روتور که علائم گرم شدن بیش از حد را نشان می دهد. در اینجا علائم دیگری وجود دارد که در این نوع رویکرد ظاهر می شود:

کشش ترمز در یک یا چند چرخ؛

ترک خوردگی لنت ترمز؛

ضربان

کشش ترمز؛

صدای ترمز؛ و

پدال ترمز پایین.

اگر فضای کافی داشتیم، این فهرست می‌توانست تکمیل شود. برخی از این علائم دلایل مستقیمی دارند که در طول رویکرد فوق نیز مشخص می‌شوند، اما برخی دیگر با یک بازرسی بصری/مبتنی بر اندازه‌گیری از تشخیص اجتناب می‌کنند. این جایی است که گوشت موضوع این ماه شروع می شود.

آنچه در دسترس است
می‌خواهم با تشریح برخی از تجهیزاتی که در دسترس مغازه یا تکنسین است، شروع کنم که امکان تشخیص عمیق‌تر مشکلات ترمز را فراهم می‌کند. هنگامی که در مورد آنچه در خارج وجود دارد بحث می کنیم، به طور خلاصه نحوه استفاده از آن را توضیح خواهیم داد.

ابزار اندازه گیری فشار
گیج های فشار (شکل 2) مدت زیادی است که در دسترس بوده اند، اما تعداد کمی از مغازه ها / تکنسین ها آنها را دارند. قیمت و کمبود اطلاعات

پشتیبانی از نسل های قبلی ابزار ارزشمند ACom – از جمله نسخه های 6.17 و
6.18، نسخه هایی که ممکن است امروز استفاده کنید – در نهایت در سال 2020 پس از یک
دوره انتقال منتشر شده در این زمان نیازی به انجام هیچ اقدامی نیست. همانطور که ما
برنامه انتقال را نهایی کنید، ما برنامه های خود را به شما اطلاع خواهیم داد تا زمان کافی در اختیار شما قرار دهیم
برای تغییر.
ابزار جدید ACom PRO ما پیشرفت های قابل توجهی را ارائه می دهد تا به شما در صرفه جویی در وقت و زمان کمک کند
بهره وری کلی تیم خود را نسبت به ابزار ACom که امروز استفاده می کنید افزایش دهید. در حقیقت،
آزمایش میدانی نشان می‌دهد که هنگام استفاده از پلتفرم جدید ACom PRO ما، تکنسین زمان خود را به آن می‌رساند
تشخیص کامل محصولات Bendix را می توان تا 20 دقیقه یا بیشتر کاهش داد
از همان کار با استفاده از ACom نسخه 6.18 یا سایر نسل های قبلی استفاده کنید.
در اینجا فقط تعدادی از ویژگی های جدید است که بخشی از ACom PRO هستند … ویژگی های نه
قبلاً در هر نسخه (های) قبلی ACom برای شما در دسترس بود:
 فراخوانی خودکار مؤلفه که مشخص می کند چه مؤلفه های Bendix روی آن قرار دارند
وسیله نقلیه بنابراین دیگر حدس و گمان وجود ندارد.
 اتصال سریع و قابل اعتماد؛
 یک گزارش تلفیقی کد عیب یابی تشخیصی ACom (DTC)، اکنون
تولید شده در کمتر از یک دقیقه، با جزئیات تمام ECU ها در یک سند.
 عیب یابی آنلاین پیشرفته از طریق ویژگی Noregon® NextStep™.
 آزمایش ساده و دو جهته برای استفاده آسان تر. و
 بسیاری از ویژگی ها و عملکردهای اضافی دیگر برای کمک به ارتقاء بیشتر فروشگاه شما
عمل.
یک بار دیگر، لطفاً توجه داشته باشید که در حال حاضر هیچ اقدامی از جانب شما لازم نیست. بیشتر
اطلاعات در مورد انتقال، به علاوه آموزش های مفید و جزئیات دیگر خواهد بود
با شروع سال جدید در دسترس است.
امیدواریم موافق باشید که نرم افزار جدید تشخیصی Bendix ACom PRO یک نرم افزار با ارزش خواهد بود
منبعی برای تکنسین های شما برای سرویس دهی به مجموعه فعلی محصولات Bendix به اضافه آن ها
آمدن. ما هیجان زده هستیم که به تیم شما یک ابزار جدید قدرتمند و آسان برای فروشگاه شما ارائه دهیم
… نرم افزار تشخیصی اثبات شده ما با عملکرد قابل ملاحظه بهبود یافته است.
برای به‌روزرسانی‌های بیشتر در ماه ژانویه از ما تماشا کنید.
متشکرم.
تیم محصول Bendix ACom

 

جهت آگاهی از قیمت دیاگ ترمز با شماره ۰۹۱۲۸۹۴۰۰۸۵ تماس بگیرید.

13 دیدگاه ها در مورد “دیاگ ترمز Bendix ACOM

  1. دیاگ مناسب هم به لحاظ قیمت هم کیفیت

  2. از همه نظر عالیه.من نگران دوربین بودم که اونم عالی بود..من ده میلیون گذاشته بودم برای موبایل ولی اینو خریدم.خیلیم راضی هستم.شاید فقط سنسور اثرانگشت یخورده کنده

  3. عالی من خودم ۴ ماه گرفتم خیلی خیلی راضیم از باطریش و ۱۰۰ دصدش اگه سنگین باهاش کار کنین عالیهههههه

  4. در کل پیشنهاد میکنم. چون نسبت به قیمتش در مقایسه با برندهای دیگه هم سر هست.با وزنش هم باید کنار بیایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *