دیاگ ولوو volvo

انواع دیاگ ولوو :

 

برای اطلاع از مشخصات هر یک از دستگاه های دیاگ ولوو (عیب یاب ولوو) روی تصاویر زیر کلیک کنید.

کلیه دستگاه های دیاگ ولوو دارای یکسال گارانتی و ده سال پشتیبانی فنی می باشند.

کیف تشخیصی Volvo DICE با نرم افزار VIDA V2014D به زبان فرانسه

(کد: VIDA2014D)

در انبار

ولوو خود را بازجویی ، آزمایش ، کدگذاری و تعمیر کنید ،

از قوی ترین و قوی ترین ابزار با نرم افزار VIDA به زبان فرانسه استفاده کنید.

 

گزینه نصب

نه متشکرم ، خودم نصب می کنم

219.00 یورو

1

افزودن به سبد خرید

اشتراک گذاری در:

شرح

ارائه

 

رابط DICE با نرم افزار VIDA 2014D یک رابط “سطح فروشنده” است که به عنوان ابزار اصلی نمایندگی VOLVO با خودرو ارتباط برقرار می کند.

این امکان را به شما می دهد تا VOLVO خود را با دسترسی به تمام سیستم های خودرو تشخیص ، نگهداری و تعمیر کنید.

 

نسخه اصلی تراشه کامل

برد مدار چاپی سبز با قطعات Nec و سامسونگ

نسخه بسیار قوی Heavy Duty

برای اطمینان بیشتر ، اتصال USB به قاب محکم شده است

 

 

VOLVO 70-series (1996-2016)
VOLVO 70-series (1996-2016)

نسل اول (1996 – 2000)

 

هنگامی که سال 1996 به پایان می رسید، مدل جدید ولوو معرفی شد: ولوو S70، V70 و V70 XC.

 

ولوو سری 70 از مدل های موفق 850 که از سال 1991 در بازار بودند، ساخته شد.

 

نمای بیرونی سدان جدید S70 و V70 دارای ظاهری نرم‌تر از مدل قبلی خود بود، اما همچنان دارای هویت قوی ولوو بود. داخل ماشین، داشبورد جدید بود و بیشتر قسمت های داخلی. در زمینه ایمنی تعدادی پیشرفت انجام شد.

 

V70 XC یک نسخه AWD مقاوم با قابلیت آفرود بزرگتر از ظاهرش بود. بخش XC را ایجاد کرد که موفقیت بزرگی برای ولوو بود.

 

نسخه پرفورمنس S70/V70 R با قدرت 250 اسب بخار و شتاب 0 تا 100 کیلومتر در ساعت در 6.7 ثانیه در سال 1997 با رنگی خارق العاده عرضه شد: زعفرانی.

 

این اولین نسل ولوو سری 70 تا سال 2000 تولید شد، زمانی که نام مدل S70 متوقف شد و S60 جایگزین شد.

 

مشخصات مدل، نسل اول

تولید: 616,767, (S70: 243,078, V70: 319,832, V70 XC: 53,857)

بدنه: سدان 4 در، املاک 5 در

موتور: 5 سیلندر خطی، 1984 سی سی تا 2435 سی سی یا 5 سیلندر خطی 2461 سی سی توربو دیزل

گیربکس: 5 سرعته دستی یا 4 سرعته اتوماتیک، FWD یا AWD.

ترمزها: ترمزهای هیدرولیک دیسکی همه کاره

ابعاد: طول کلی 467 سانتی متر فاصله بین دو محور 267 سانتی متر.

موتور: 5 سیلندر خطی DOHC 1984 2435 سی سی یا دی توربو دیزل 2435 یا 2401 سی سی.

گیربکس: 5 سرعته دستی، 4 سرعته اتوماتیک.

ترمزها: هیدرولیک، ترمزهای دیسکی تماما

ابعاد: فاصله دو محور 276 سانتی متر.

 

نسل دوم (2000 – 2007)

نسل دوم V70 در سال 2000 با طراحی کمی نرمتر و بر اساس همان معماری فنی S80 از سال 1998 وارد بازار شد.

 

نسخه Cross Country، V70 XC در سال 2002 به XC70 تغییر نام داد تا با شاسی بلند جدید Volvo، XC90 هماهنگ شود.

 

V70 R به عنوان مدل سال 2003 عرضه شد و یک نسخه با عملکرد بالا بود: یک موتور 2.5 لیتری با 300 اسب بخار متصل به سیستم AWD و یک شاسی فعال، Four-C.

 

نسل سوم (2007 – 2016)

نسل سوم V70 و XC70 در نمایشگاه موتور ژنو، 2007 عرضه شد. آنها بر اساس معماری فنی مشابه سدان S80 که یک سال پیش از آن عرضه شد، ساخته شده بودند.

 

V80 جمع و جور از S80 هرگز راه خود را به بازار پیدا نکرد، در عوض یک موتور 3 لیتری 285 اسب بخاری توربو شش خطی بود که به برترین موتور بنزینی تبدیل شد.

 

V70 و XC70 در آوریل 2016 متوقف شد و V90 و V90 Cross Country جایگزین آن شدند.

 

 

علائم و این که چرا باید بدنه گاز خود را به طور منظم تمیز کنید. بدنه دریچه گاز مرتباً روی تیغه و سوراخ دریچه گاز خطا می کند. آلاینده ها قطرات روغن از سیستم تهویه میل لنگ هستند. هر موتور مقداری دمیدن (گازهایی که از حلقه ها عبور می کنند) تولید می کند – به خصوص توربوها. هنگامی که سیستم تهویه میل لنگ این گازها را به داخل محفظه دریچه گاز هدایت می کند، باقی مانده روغن را با خود حمل می کند. وقتی این باقیمانده روغنی به تیغه دریچه گاز داغ برخورد می کند،  دیاگ ولوو به دلیل کاهش فشار و دمای داخل سوراخ، متراکم می شود و آن را با رسوبات لاک مانندی کک می کند که جریان هوا را در اطراف تیغه دریچه گاز محدود می کند. اگرچه ECU سعی می کند این محدودیت را با دستکاری دریچه کنترل هوای آزاد (IAC) جبران کند، اما اغلب نمی تواند به اندازه کافی جبران کند، بنابراین، علائم رانندگی را نشان می دهد. تمیز کردن بدنه دریچه گاز اغلب مشکلات رانندگی زیر را برطرف می کند:

 

توقف در کاهش سرعت

چرخیدن بیکار

بیکار خشن (گرم یا سرد)

تردید در بیکاری یا نوک دادن

توقف فقط یک بار، زمانی که راننده اول صبح دنده را تغییر می دهد

چسبیدن دریچه گاز در هوای زیر یخبندان (که ممکن است باعث عدم استارت شود)

توجه داشته باشید که بدنه‌های دریچه گاز آلوده کدهای مشکل OBD مربوط به این علائم را تنظیم نمی‌کنند، بنابراین در صورت شروع این علائم، ابتدا باید تمیزکاری را در نظر بگیرید. این روش را هر سال به صورت منظم درآورید.

 

دیاگ ولوو ابتدا سیستم سوخت را تمیز کنید. قبل از اینکه بدنه دریچه گاز را جدا کنید، یک بطری تکرون یا پاک کننده سیستم سوخت معادل آن را به باک خود اضافه کنید. علائم بالا می تواند ناشی از رسوبات روی نازل های انژکتور سوخت شما باشد. ماشین را از داخل باک برانید و سپس تصمیم بگیرید که آیا شما نیز باید بدنه دریچه گاز را تمیز کنید.

 

ابزار و لوازم مورد نیاز بدنه دریچه گاز. شما به یک واشر کاغذی بدنه گاز جدید (ارزان، از فروشنده) نیاز دارید. یک مسواک قدیمی یا برس بطری؛ و یک ماده شیمیایی پاک کننده اسپری معتبر با علامت ” پاک کننده تزریق سوخت “. به عنوان مثال، استفاده از پاک کننده کاربراتور اسپری معمولی، می تواند پوشش های محافظ روی میل دریچه گاز را فرسایش دهد یا محفظه پلاستیکی TPS را از بین ببرد. ابزارها: پیچ گوشتی تخت برای جدا کردن گیره‌های شلنگ ورودی هوا، آچار ترکیبی برای جدا کردن سه مهره، سل را محکم می‌کند و انبردست برای باز کردن گیره‌های فنر پیچشی روی شیلنگ‌های خلاء.

 

یادداشت ویژه در مورد استفاده از پاک کننده های حلال. برای مثال، استفاده از حلال‌های تمیزکننده کاربراتور آئروسل معمولی روی صفحات دریچه گاز تزریق سوخت، می‌تواند یک اشتباه بسیار گران قیمت باشد. دیاگ ولوو اگرچه حلال‌های قوی فورا صمغ، لاک و کربن را از صفحات و سوراخ‌های دریچه گاز حل می‌کنند، اما درزگیرهای میل دریچه گاز، سنسورهای موقعیت دریچه گاز یا (در صورت لزوم) تفلون را از بوق ورودی هوا نیز حل می‌کنند! با این وجود، حلال‌های بدنه دریچه گاز با فرمول‌بندی خاص بدون ایجاد شکایات بالقوه در رانندگی، به خوبی کار می‌کنند. بیشتر آنها نیز به همین دلیل برای تمیز کردن کاربراتورهای ظریف وارداتی مناسب هستند. برخلاف پاک‌کننده‌های کربوهیدرات کشنده، حلال‌های بدنه دریچه گاز با حذف سوئیچ‌های ظریف، پتانسیومترها و دیافراگم‌های نئوپرن موجود در کاربراتورهای وارداتی، بازگشتی ایجاد نمی‌کنند. اکثر آئروسل های بدنه دریچه گاز نیز برای تمیز کردن اجزای سخت در دسترس، در حالت معکوس اسپری می کنند.

 

 

 

دسته سیم را از سوئیچ دریچه گاز با فشرده کردن ضامن سیم روی بدنه کانکتور جدا کنید و سپس کانکتور را بلافاصله بکشید.

سه خط لاستیکی خلاء را جدا کنید. دو گیره شیلنگ فنری دارند که باید به L فشرده شوند

شل کردن و کشیدن.

میله محرک دریچه گاز را با استفاده از یک پیچ گوشتی تخت کوچک جدا کنید تا زبانه قفل کوچک انتهای توپ و سوکت پایینی را به آرامی باز کنید. برای بهتر دیدن آن از چراغ قوه استفاده کنید.  دیاگ ولوو (انتهای پلاستیکی که سوکت و گوی اتصال روی میله اتصال دارند، وقتی از یک موتور قدیمی یا بسیار سرد جدا می شوند، ممکن است بشکنند، بنابراین بسیار ملایم باشید و روی یک قطعه پلاستیکی سرد کار نکنید. جایگزینی را از موتور بگیرید. فروشنده. یکی نخ سمت راست و دیگری سمت چپ است.)

سه مهره نگهدارنده سل را به منیفولد ورودی باز کنید. اگر آهنربا را رها کنید، ممکن است در اینجا به آهنربا نیاز داشته باشید.

بدنه دریچه گاز را از منیفولد ورودی خارج کنید. واشر روی ماشین من بدون هیچ سر و صدایی بلند شد، اما اگر مجبور به خراشیدن هستید، حتما از یک خراش پلاستیکی یا چوبی استفاده کنید تا به روکش آلومینیومی آسیب نرسانید. در صورت سالم بودن واشر می توانید دوباره از آن استفاده کنید. اگر قدیمی باشد بهتر است آن را تعویض کنید.

کل گلو و صفحه دریچه گاز را با توجه ویژه به لبه ها و نقاط محوری تمیز کنید تا مطمئن شوید که کاملا بسته می شود. از یک مسواک قدیمی و اسپری پاک کننده تزریق سوخت (نه کاربراتوری) استفاده کنید.   دیاگ ولوو پاک کننده را روی TPS پلاستیکی مشکی اسپری نکنید. در صورت مجهز بودن، دستگیره تنظیم مشکی بیکار پایه را بردارید و آن گذرگاه را بیرون بیاورید و یک گذرگاه دور زدن دیگری را که در گلو می بینید بیرون بیاورید. [Norm Cook] اگر هوای فشرده ندارید، این پایه بیکار را بردارید و حلال را داخل آن بریزید تا خیس بخورد. گذرگاه داخلی بسیار کوچک است و روغن موتور به راحتی آن را وصل می کند. سوراخ‌های کوچک جاروبرقی را در اتصالات که به لوله‌های جاروبرقی منتهی می‌شوند را که ممکن است کاملاً وصل شده باشند، تمیز کنید. اگر کمپرسور هوا برای دمیدن راه‌ها ندارید، از لوله اسپری روی قوطی تمیزکننده FI برای این کار استفاده کنید. مطمئناً می خواهید قسمت بیرونی بدنه دریچه گاز را تمیز کنید تا زیبا به نظر برسد. در معکوس جداسازی مونتاژ کنید. مهره های نگهدارنده به اندازه کافی سفت می شوند تا از نشت هوا در واشر جلوگیری شود، اما در گشتاور منیفولد آلومینیومی زیاده روی نکنید. من دوست دارم انتهای توپ و سوکت را روغن کاری کنم تا دفعه بعد که سل را تمیز کردم آزاد شوند.

 

هنگام تمیز کردن بدنه دریچه گاز TPS را جدا نکنید. اگر TPS یا سرعت دور آرام نیاز به تنظیم دارد، به اطلاعات در تنظیم بدنه دریچه گاز و سوئیچ موقعیت دریچه گاز مراجعه کنید. اما اگر نمی‌توانید به خودتان کمک کنید – یک پیچ گوشتی کوچک یا جسم دیگری را بردارید که خراش خوبی ایجاد می‌کند و خطی را روی لبه فلنج سوئیچ سنسور دریچه گاز و براکت نصب آن،

 

 

عملکرد

 

DICE (تجهیزات ارتباطی تشخیصی) ابزاری است که با نرم افزار VIDA برای برقراری ارتباط با خودرو کار می کند. بنابراین می توانید تمام خطاها و خرابی ها را تشخیص دهید.

 

رابط تشخیص DICE شامل کابل اتصال OBD2 آن است. هنگامی که به خودرو متصل می شوید ، تا زمانی که به درستی شارژ شود از باتری آن تغذیه می کند.

 

ابزار DICE دارای قلابی است که اجازه می دهد از یکی از دستگیره های داخلی آویزان شود.

DICE مجهز به 4 LED است که وضعیت نرم افزار ، پورت ارتباطی USB و رابط را نشان می دهد.

روی DICE بلوتوث وجود ندارد ، از طریق USB ارتباط برقرار می کند.

 

در طرف Dice یک سوکت DC 12V وجود دارد که امکان تعمیر و نگهداری (ارتقا یا تعمیر) را می دهد.

 

 

سازگاری

 

همه Volvos از 1999 تا 2014.

 

 

برخی از توابع

 

  1. مدیریت ، توابع
  2. مواد مصرفی ، اطلاعات عمومی خودرو ، ماژول های کنترل ، نوع SRS و غیره …
  3. سرویس و نگهداری
  4. موتورها و لوازم جانبی
  5. سیستم های برقی
  6. انتقال
  7. ترمز
  8. سیستم تعلیق و فرمان
  9. فنرها و چرخ ها
  10. شاسی ، تشخیص ، اطلاعات تعمیر و قطعات یدکی.
  11. وسایل نقلیه خاص ، مجهز به اجزای غیر استاندارد مانند آمبولانس یا ماشین پلیس.

ولوو کارز می گوید نسل جدید موتورهای دیزلی می تواند آخرین – مدیرعامل باشد

توسط کارکنان رویترز

 

 

 

 

برلین (رویترز) – به نقل از هاکان ساموئلسون، مدیر اجرایی شرکت سوئدی، هاکان ساموئلسون روز چهارشنبه گفت: آخرین نسل موتورهای دیزلی خودروساز سوئدی ولوو می تواند آخرین نسل موتورهای دیزلی آن باشد زیرا هزینه کاهش انتشار اکسید نیتروژن در حال افزایش است.

 

 

هاکان ساموئلسون، رئیس و مدیر عامل گروه خودروی ولوو، خودروی خودران ولوو XC90T8 Inscription را در جریان نمایشگاه بین‌المللی خودرو آمریکای شمالی در دیترویت، میشیگان، ایالات متحده، 9 ژانویه 2017 معرفی می‌کند. رویترز/ربکا کوک

ساموئلسون در مصاحبه ای با Frankfurter Allgemeine Zeitung آلمان گفت: «از دیدگاه امروز، ما دیگر نسل جدیدی از موتورهای دیزلی تولید نخواهیم کرد.

 

با این حال، سخنگوی ولوو کارز روز چهارشنبه گفت که ساموئلسون به جای طرحی قطعی برای توقف توسعه بیشتر موتورهای دیزل، درباره گزینه‌ها بحث کرده است.

 

ساموئلسون بعداً در بیانیه‌ای که به رویترز ارسال شد، گفت که معتقد است گازوئیل همچنان نقش مهمی در چند سال آینده در کمک به شرکت برای دستیابی به اهداف کاهش انتشار دی‌اکسید کربن ایفا می‌کند، زیرا سوخت کارآمدتر از موتورهای بنزینی است.

 

ما به تازگی نسل جدیدی از موتورهای بنزینی و دیزلی را عرضه کرده ایم که تعهد ما به این فناوری را برجسته می کند. در نتیجه، تصمیم گیری در مورد توسعه نسل جدید موتورهای دیزلی مورد نیاز نیست.»

 

ساموئلسون در مصاحبه با FAZ گفت ولوو به بهبود محدوده فعلی که اولین بار در سال 2013 معرفی شد، ادامه خواهد داد تا با استانداردهای آلایندگی آینده مطابقت داشته باشد و احتمالاً تولید آن تا سال 2023 ادامه خواهد داشت.

 

و تا سال 2020 او گفت که برای کمک به برآوردن محدودیت های انتشار دی اکسید کربن که توسط اتحادیه اروپا تعیین شده است به دیزل نیاز است، اما پس از آن مقررات دیگری وارد عمل خواهند شد، با هزینه های ساخت موتورهای مطابق با استانداردهای ضدآلودگی بالاتر، به این معنی که این کار را انجام نخواهد داد. دیگر ارزش آن را داشته باشد

 

در عوض، ولوو روی خودروهای الکتریکی و هیبریدی سرمایه‌گذاری خواهد کرد و اولین مدل الکتریکی خالص خود را در سال 2019 وارد بازار خواهد کرد.

 

ساموئلسون گفت: “ما باید تشخیص دهیم که تسلا TSLA.O موفق شده است چنین خودرویی را ارائه دهد که مردم برای آن صف می کشند. در این زمینه نیز باید فضایی با کیفیت بالا و طراحی جذاب برای ما وجود داشته باشد.”

 

ساموئلسون قبلاً گفته بود که قوانین سخت‌گیرانه‌تر آلایندگی، قیمت خودروهای دیزلی را تا جایی افزایش می‌دهد که پلاگین هیبریدی به یک جایگزین جذاب تبدیل می‌شود.

 

متوسط ​​حد انتشار دی اکسید کربن برای ناوگان خودروسازان اروپایی باید از 130 گرم در هر کیلومتر به 95 گرم در سال 2021 کاهش یابد و آنها را مجبور به سرمایه گذاری بیشتر در فناوری انتشار گازهای گلخانه ای کند.

 

خودروهای دیزلی بیش از 50 درصد از کل ثبت نام‌های جدید در اروپا را تشکیل می‌دهند و این منطقه را تا حد زیادی به بزرگترین بازار دیزلی جهان تبدیل می‌کند. ولوو، متعلق به جیلی 0175.HK چین، 90 درصد از آفرودهای XC 90 خود را در اروپا با موتورهای دیزلی به فروش می رساند.

 

رسوایی در مورد تقلب  در آزمایش های زیست محیطی ایالات متحده برای پوشاندن انتشار اکسیدهای نیتروژن، که می تواند باعث ایجاد یا تشدید بیماری های تنفسی شود، به این معنی است که سازندگان با نظارت شدید بر سطح واقعی آلاینده های منتشر شده از خودروهایشان مواجه هستند.

 

گلدمن ساکس معتقد است که یک سرکوب نظارتی می تواند 300 یورو (257 پوند) به ازای هر موتور به هزینه های دیزل اضافه کند که در حال حاضر حدود 1300 یورو بالاتر از معادل های بنزینی آنها است، زیرا خودروسازان برای نزدیک کردن آلاینده های NOx واقعی به نمرات بسیار پایین تر تست خود رقابت می کنند.

 

پیکربندی مورد نیاز

Windows 7 Pro در نسخه 32 بیتی (اگر فقط لپ تاپ دارید VirtualBox توصیه می شود)

با مرورگر اینترنت اکسپلورر 9

3 گیگابایت حافظه برای این ویندوز 7 پرو اختصاص داده شده است

حداقل 40 گیگابایت فضای دیسک برای نصب

نرم افزار باید روی C: // نصب شود

رسانه ها باید به صورت NTFS قالب بندی شوند

 

 

محتوای حمل و نقل

ماژول VIDA DICE با کابل OBDII

کابل USB A به MINI USB

DVD با نرم افزار (پیوند بارگیری ISO و .RAR در صورت درخواست)

 

 

لطفا توجه داشته باشید

 

نرم افزار به زبان فرانسه بدون راهنمای کاربر.

روش نصب دقیق به زبان فرانسوی در قالب PDF.

نصب این نرم افزار بسیار ساده است ، اما در دسترس یک مبتدی کامپیوتر نیست.

 

ما می توانیم کمک نصب را ارائه دهیم.

دیاگ ولوو مدل Volvo Vocom 88890300

مشخصات محصول

نام / شماره مدل: Vocom

اتصال: از طریق USB

ابزار تشخیص: کامیون

رنگ: سیاه

مارک: ولوو

نمایش: در لپ تاپ

حداقل مقدار سفارش: 1

توضیحات دیاگ ولوو مدل Volvo Vovom

  1. برای ولوو 88890300 Vocom Interface یک برنامه تشخیص عیب یاب است که کل فرآیند تعمیر را با استفاده از افزونه ها پوشش می دهد.
  2. با ولوو 88890300 Vocom Interface می توانید یک محصول را تشخیص، آزمایش، کالیبراسیون و برنامه ریزی کنید. یک محصول می تواند وسیله نقلیه، موتور یا ماشین باشد.
  3. برای ولوو 88890300 Vocom Interface توابع برای به روزرسانی ابزار، ارتباط با محصول و سایر برنامه های خارجی را ارائه می دهد. مجموعه افزونه ها، مجوزهای کاربر و زبان های موجود قابل تنظیم است تا هر کاربر آنچه را که نیاز دارد فراهم کند.

4- برای ولوو 88890300 Vocom Interface for Volvo / For Renault / For UD / For Mack Truck Diagnose ابزاری است که از روند ترمیم و تشخیص پشتیبانی می کند. این کار برای سهولت و کارآیی بیشتر کارهای تعمیرگاه ساخته شده است. می تواند در تعمیرگاه، در مزرعه، کنار جاده یا درایوهای آزمایشی استفاده شود.

نرم افزار رابط دیاگ ولوو 88890300 Vocom:

  1. نسخه نرم افزار: PTT1.12 / 2.40، نرم افزار به صورت رایگان همراه بسته است، این نرم افزار باید روی رایانه سیستم ویندوز XP نصب شود. همچنین قابلیت پشتیبانی از چند زبان را دارد.

 

  1. نسخه نرم افزار: PTT2.03 / 3.02 که اختیاری هم می­باشد. این آخرین نسخه نرم افزار است. این نرم افزار نیاز به خرید اضافی دارد، قیمت 230usd است. پشتیبانی از نصب بر روی ویندوز 7، و پشتیبانی از چند زبان را دارد.

دیاگ ولوو 88890300 Vocom Interface کدام وسیله­ها را پشتیبانی می­کند:

برای کامیون های ولوو (سیستم الکتریکی قدیمی تر، وسایل الکترونیکی خودرو 98، V2 ، V3  و V4

برای اتوبوس های ولوو (معمولی، چند منظوره، چندگانه v2، چند منظورهv3

برای تجهیزات ساخت و ساز ولوو

برای ولوو پنتا VERSION2

برای مشتری قطعات ولوو OEM (VERSION2)

برای کامیون های مک (V-MAC I / II / III، ITC ، IV ، IV + )

برای کامیون های رنو VERSION2) )

برای کامیون های UD (VERSION2)

برای توابع رابط دیاگ ولوو 88890300 Vocom:

یک محصول را شناسایی کنید.

مشاهده تاریخچه اطلاعات

یک محصول انتخاب شده را تشخیص دهید.

یک محصول انتخاب شده را تست کنید.

یک محصول انتخاب شده را برنامه ریزی کنید.

کالای انتخاب شده را کالیبره کنید.

  • نسخه نرم افزار: PTT 2.03 / 3.02
  • نسخه سخت افزار: جدیدترین
  • بروزرسانی نرم افزار: بله
  • نوع مورد: کد خوان و ابزار اسکن
  • ویژگی های خاص: نسخه USB
  • نام مدل: برای ولوو VOCOM 88890300
  • لیست قابل اجرا: برای ولوو / برای رنو / برای UD / برای کامیون مک
  • بروزرسانی: بروزرسانی آنلاین
  • نرم افزار یکبار فعال شود: PTT 2.03 / 3.02
  • نوع آیتم: ابزار حرفه ای سنگین

 

 

 

جهت اطلاعات بیشتر و آموزش دیاگ ولوو با شماره ۰۹۱۲۸۹۴۰۰۸۵ تماس بگیرید.براي کسب اطلاعات بيشتر مي توانيد به صفحه ي دياگ اسکانيا مراجعه کنيد

دیاگ بنز ، دستگاه عیب یاب حرفه ای برای همه خودروها و موتورهای شرکت مرسدس بنز پس از سال 2000 میلادی است

دیاگ کنور جهت عیب یابی سیستم های ترمز شامل همه ابزارهای مورد نیاز جهت انجام تعمیرات و نگهداری سیستم های ترمز مبتنی بر سیستم کنور مانند کامیون ها و تریلر ها می باشد.

دیاگ ولوو مدل Volvo Vocom 88890300

مشخصات محصول

نام / شماره مدل: Vocom

اتصال: از طریق USB

ابزار تشخیص: کامیون

رنگ: سیاه

مارک: ولوو

نمایش: در لپ تاپ

حداقل مقدار سفارش: 1

توضیحات دیاگ ولوو مدل Volvo Vovom

  1. برای ولوو 88890300 Vocom Interface یک برنامه تشخیص عیب یاب است که کل فرآیند تعمیر را با استفاده از افزونه ها پوشش می دهد.
  2. با ولوو 88890300 Vocom Interface می توانید یک محصول را تشخیص، آزمایش، کالیبراسیون و برنامه ریزی کنید. یک محصول می تواند وسیله نقلیه، موتور یا ماشین باشد.
  3. برای ولوو 88890300 Vocom Interface توابع برای به روزرسانی ابزار، ارتباط با محصول و سایر برنامه های خارجی را ارائه می دهد. مجموعه افزونه ها، مجوزهای کاربر و زبان های موجود قابل تنظیم است تا هر کاربر آنچه را که نیاز دارد فراهم کند.

4- برای ولوو 88890300 Vocom Interface for Volvo / For Renault / For UD / For Mack Truck Diagnose ابزاری است که از روند ترمیم و تشخیص پشتیبانی می کند. این کار برای سهولت و کارآیی بیشتر کارهای تعمیرگاه ساخته شده است. می تواند در تعمیرگاه، در مزرعه، کنار جاده یا درایوهای آزمایشی استفاده شود.

نرم افزار رابط دیاگ ولوو 88890300 Vocom:

  1. نسخه نرم افزار: PTT1.12 / 2.40، نرم افزار به صورت رایگان همراه بسته است، این نرم افزار باید روی رایانه سیستم ویندوز XP نصب شود. همچنین قابلیت پشتیبانی از چند زبان را دارد.

 

  1. نسخه نرم افزار: PTT2.03 / 3.02 که اختیاری هم می­باشد. این آخرین نسخه نرم افزار است. این نرم افزار نیاز به خرید اضافی دارد، قیمت 230usd است. پشتیبانی از نصب بر روی ویندوز 7، و پشتیبانی از چند زبان را دارد.

دیاگ ولوو 88890300 Vocom Interface کدام وسیله­ها را پشتیبانی می­کند:

برای کامیون های ولوو (سیستم الکتریکی قدیمی تر، وسایل الکترونیکی خودرو 98، V2 ، V3  و V4

برای اتوبوس های ولوو (معمولی، چند منظوره، چندگانه v2، چند منظورهv3

برای تجهیزات ساخت و ساز ولوو

برای ولوو پنتا VERSION2

برای مشتری قطعات ولوو OEM (VERSION2)

برای کامیون های مک (V-MAC I / II / III، ITC ، IV ، IV + )

برای کامیون های رنو VERSION2) )

برای کامیون های UD (VERSION2)

برای توابع رابط دیاگ ولوو 88890300 Vocom:

یک محصول را شناسایی کنید.

مشاهده تاریخچه اطلاعات

یک محصول انتخاب شده را تشخیص دهید.

یک محصول انتخاب شده را تست کنید.

یک محصول انتخاب شده را برنامه ریزی کنید.

کالای انتخاب شده را کالیبره کنید.

  • نسخه نرم افزار: PTT 2.03 / 3.02
  • نسخه سخت افزار: جدیدترین
  • بروزرسانی نرم افزار: بله
  • نوع مورد: کد خوان و ابزار اسکن
  • ویژگی های خاص: نسخه USB
  • نام مدل: برای ولوو VOCOM 88890300
  • لیست قابل اجرا: برای ولوو / برای رنو / برای UD / برای کامیون مک
  • بروزرسانی: بروزرسانی آنلاین
  • نرم افزار یکبار فعال شود: PTT 2.03 / 3.02
  • نوع آیتم: ابزار حرفه ای سنگین

 

vcads 300x295 - دیاگ ولوو volvoولوو NEXIQ 300x295 - دیاگ ولوو volvoولوو vocom 300x295 - دیاگ ولوو volvoولوو DPA5 300x295 - دیاگ ولوو volvo

ولوو پنتا volvo penta‌ vodia 300x295 - دیاگ ولوو volvo

 

 

7 دیدگاه ها در مورد “دیاگ ولوو volvo

  1. مطالب تان بسیار مفید واقع شد متشکرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *