دیاگ کنور
دیاگ تریلر و دیاگ ترمز کنور (Knorr Bremse Diagnostic Tools) :
دیاگ کنور جهت عیب یابی سیستم های ترمز شامل همه ابزارهای مورد نیاز جهت انجام تعمیرات و نگهداری سیستم های ترمز مبتنی بر سیستم کنور مانند کامیون ها و تریلر ها می باشد
سخت افزار دیاگ کنور شامل رابط اینترفیس و کابل دوقلو جهت سیستم ترمز تریلرها بوده دیاگ تریلی و عمدتا از برنامه ECUTALk بعنوان نرم افزار جهت اتصال به سسیتم ترمز استفاده می شود
برنامه اصلی با نام Tebs G2 جهت عیب یابی سیستم های ترمز نسل جدید کمپانی Knorr Bremse مورد استفاده قرار می گیرد . با توجه به حساسیت موجود در کار با این برنامه ترمز بهتر است در صورت تهیه دستگاه دیاگ نسبت به شرکت در دوره آموزشی اقدام گردد
ابزار تشخیصی Knorr – Bremse UDIF
شرح
کیت عیب یابی تریلر Knorr Bremse برای ترمزهای دیسکی شامل تمام ابزارهای مورد نیاز برای نگهداری و نگهداری آسان و ایمن همه سری ترمزهای دیسکی و همچنین برای ارتقاء می باشد. تشخیص TEBS، K-Line و CAN با UDIF.
NEO System Diagnosis یک پلت فرم تشخیصی مدولار و مقیاسپذیر است که شامل نرمافزار و سختافزار تشخیصی برای سیستمهای فردی در خودروهای تجاری است.
پلتفرم تشخیصی NEO راه حل های مختلفی را به کاربر ارائه می دهد – از خواندن ثبت کننده خطا تا تجزیه و تحلیل کامل خطای خودکار.
ECUtalk یک برنامه تشخیصی مبتنی بر رایانه برای سیستم های ترمز الکترونیکی Knorr-Bremse در تریلرها است. علاوه بر تشخیص سیستم ترمز، این برنامه به شما امکان می دهد تا عملکردهای اضافی مختلف سیستم کنترل تریلر را پیکربندی کنید و در نتیجه دامنه عملکردهای سیستم را گسترش دهید. با استفاده از این برنامه عیب یابی، کاربر می تواند ثبت کننده خطا را خوانده و حذف کند و یک تست جامع سیستم را انجام دهد. یک آزمایش نهایی که به طور خودکار راه اندازی می شود و گزارش بسته شدن را ایجاد می کند، نصب و اتصال صحیح ماژول ترمز را تأیید می کند.
UDIF به شما امکان می دهد با تریلرهای سیستم های الکترونیکی کار کنید: TEBS G2/G2.1، KB4TA، TEBS 4، A18 و غیره.
نرم افزار تشخیصی رایگان برای دانلود در وب سایت www.knorr-bremsecvs.com موجود است
برای برنامه نویسی بلوک های کنترلی کدهای پین مورد نیاز است که پس از گذراندن دوره آموزشی فنی KNORR-BREMSE قابل خریداری است.
هنگام استفاده از رابط تشخیصی نرم افزار ویژه UDIF به شما امکان می دهد با سیستم های الکترونیکی زیر کار کنید:
لیست بسته بندی:
- رابط تشخیصی جهانی
دیاگ بنز ، دستگاه عیب یاب حرفه ای برای همه خودروها و موتورهای شرکت مرسدس بنز پس از سال 2000 میلادی است
در نسخه اصلی از دستگاه عیب یاب ترمز کنور از کابل دوقلوی هشت پر استفاده شده ولی در نسخه های کپی از کابل دوقلوی گرد که عمدتا ساخت چین می باشد استفاده گردیده است.
علاوه بر برنامه ECUTALK که عمدتا برای اتصال به سیستم ترمز تریلرها استفاده میشود از برنامه NEO جهت عیب یابی سر کشنده یا کامیون استفاده شده که در این حالت میبایست از کابل های متفاوتی برای اتصال به سوکت دیاگ تعبیه شده در کابین راننده استفاده کرد و نیز دیاگ اسکانیا
برنامه NEO دارای نسخه های متفاوتی بوده که از نسخه Green با پایین ترین سطح دسترسی و نسخه Orange با سطح دسترسی متوسط و نسخه Blue با بالاترین سطح دسترسی استفاده می گردد
لازم به ذکر است که در ایران معمولا دیاگ کنور به همراه دیاگ وابکو مورد استفاده قرار می گیرد که دلیل آن عمدتا بخاطر این موضوع بوده که در ایران از هر دو سیستم تقریبا بصورت یکسان در کامیون ها مورد استفاده قرار گرفته است
ابزار تشخیص Neo-Updates Neorr
آیا به دنبال کیت تشخیص سیستم ترمز مناسب و مقرون به صرفه برای کارگاه خود هستید؟ جدیدترین نسخه ابزارهای تشخیصی سیستم ترمز تریلر Neo محبوب ترین شرکت Knorr-Bremse به روز شده است و اکنون می تواند برای کامیون ها و اتوبوس ها نیز مورد استفاده قرار گیرد.
از هر تکنسین خودروهای تجاری بپرسید ، آنها تأیید می کنند که رفع خطاهای ABS و EBS می تواند پیچیده و پیچیده باشد. با توجه به اینکه بیشتر خودروها به صورت استاندارد از سیستم ترمز الکترونیکی استفاده می کنند ، یک ابزار تشخیصی که خطاهای سیستم ترمز را شناسایی می کند ، به سرعت به یک قطعه ضروری تبدیل می شود. کارگاه های بیشتر به یک ابزار ارزان برای عیب یابی نیاز دارند که به آنها امکان می دهد وسایل نقلیه و تریلرها را به سرعت در سرویس قرار دهند.
Neo Green برای پشتیبانی از کارگاهها با ارائه یک معرفی ارزان قیمت در دنیای تشخیص حرفه ای سیستمهای ترمز الکترونیکی توسعه یافته است. این امر تکنسین های کارگاه را قادر می سازد تا آنها را به آسانی تشخیص داده ، تعمیر و برنامه ریزی مجدد کرده و در وقت و هزینه ارزشمند صرفه جویی کنند.
این دستگاه می تواند تقریباً 95 of سیستم های کامیون ، اتوبوس و تریلر ABS/EBS Knorr-Bremse را که امروزه در حال استفاده هستند تشخیص دهد و نکات عملی در مورد خطاها و روشهای اصلاح شده توصیه شده را به شیوه ای کاربرپسند در اختیار اپراتور قرار می دهد.
نئو
برنامه نویسی قطعات جدید
با این حال ، Neo Green فقط در مورد تشخیص نیست. برای اینکه کارگاهها جایگزین قطعات هوشمند و ایمنی مهم شوند ، توانایی تنظیم مجدد سیستم برای تشخیص زمان نصب قطعات ترمز الکترونیکی جایگزین نیز ضروری است.
به عنوان مثال ، آخرین به روز رسانی نرم افزار به کاربر امکان می دهد طیف وسیعی از واحدهای کنترل هوای الکترونیکی (EAC) را که معمولاً در کامیون های ولوو و رنو در حال خدمت در بین سال های 2008 تا 2013 ، کامیون های مرسدس بنز از سال 2008 و کامیون های DAF Euro VI وجود دارد ، برنامه ریزی کند. به در برخی از این وسایل نقلیه ، به سادگی تعویض کارتریج خشک کن هوا با فناوری جداکننده روغن نیاز به تنظیم مجدد پارامترها دارد تا به سیستم اطلاع داده شود که جایگزینی انجام شده است.
نئو
ارتباطات آسان
در قلب ضربه Neo Green رابط تشخیصی جهانی (UDIF) است که به پورت تشخیص خودرو متصل می شود و نرم افزار Neo Green که می تواند در رایانه شخصی یا لپ تاپ سازگار با کارگاه با سیستم عامل Windows 7 یا بالاتر استفاده شود. پس از نصب ، ابزار تشخیص می تواند تقریباً با تمام ECU های سیستم ترمز ارتباط برقرار کند.
این نرم افزار تکنسین را طی مراحل تشخیصی با مراحل دقیق شامل اطلاعات اولیه خدمات و دستورالعمل های تشخیص خرابی راهنمایی می کند. دو نسخه وجود دارد ؛ Neo Green Upgrade Kit مخصوص کارگاه هایی است که قبلاً دارای یک کیت تست تشخیصی Knorr-Bremse EBS EBS Diagnostic Kit ECU هستند و می خواهند ارتقا دهند تا بتوانند کارهای تشخیص کامیون و اتوبوس را نیز انجام دهند.
تشخیص سیستم NEO از Knorr-Bremse یک ابزار کلیدی در هر کارگاهی است. این دستیار ضروری شما برای تشخیص خودکار سیستم و راننده، محلی سازی ایمن خطا و تعمیر است.
یافتن خطاها … سریع!
عیبیابی سیستم NEO خطاها را سریع و کارآمد با عیبیابی هدایتشده پیدا میکند. عیبیابی NEO نرمافزار مناسبی را برای هر سیستم خودرو ارائه میدهد: از خواندن حافظه خطا تا اندازهگیریهای هدفمند در صورت نیاز، تا تجزیه و تحلیل خطا با پیشنهادات تعمیر و موارد دیگر. این نرم افزار می تواند به عنوان یک برنامه کاربردی مبتنی بر رایانه شخصی بر روی هر لپ تاپ گسترده ای استفاده شود.
عیب یابی سیستم در نسخه های مختلف
راه حل مناسب برای هر نیاز و هر کارگاهی! دو نسخه از برنامه تشخیص از اعماق مختلف آزمایش و تجزیه و تحلیل استفاده می کنند:
NEO | سبز نسخه اولیه و اقتصادی برای تشخیص سیستم های ترمز الکترونیکی خودرو در خودروهای تجاری است.
NEO | نارنجی ابزار تشخیصی حرفه ای از Knorr-Bremse است که در عیب یابی چند برند Alltrucks موجود است. از کارگاههای آموزشی خواندن حافظههای خطا و محلیسازی قابل اعتماد و کارآمد خطا پشتیبانی میکند و دستورالعملهای خدمات هدفمند را ارائه میدهد. سایر ویژگی های تشخیصی نرم افزار به عنوان ابزار کمکی در کارگاه عمل می کند.
ECUtalk: برنامه تشخیصی برای سیستم های ترمز تریلر
ECUtalk یک برنامه تشخیصی مبتنی بر رایانه شخصی برای سیستم های ترمز الکترونیکی در تریلرهای Knorr-Bremse است و همچنین در عیب یابی NEO گنجانده شده است. این برنامه علاوه بر عیب یابی سیستم ترمز، گزینه پیکربندی عملکردهای کمکی را نیز ارائه می دهد. عیبیابی سیستم ECUtalk به کاربران اجازه میدهد تا حافظههای خطا را خوانده و حذف کنند و یک آزمایش جامع سیستم را تکمیل کنند. هنگام تعویض ماژول ترمز، راه اندازی هدایت و ثبت می شود و تأیید می کند که ماژول به درستی نصب شده است.
استارت کیت برای کارگاه هایی است که کیت تشخیص تریلر ندارند اما می خواهند یک کیت ساده و کاربرپسند داشته باشند که آنها را در تشخیص سیستم ترمز راه اندازی کند. این کیت شامل تمام تجهیزات مورد نیاز برای شروع به کار و مدولار است ، به طوری که می توانید آن را متناسب با نیازهای کارگاه خود تنظیم کنید. تنها تجهیزات اضافی مورد نیاز کابل های سیستم مخصوص خودرو و آداپتورهای مورد نیاز برای دسترسی به سوکت OBD است.
آیا به دنبال یک کیت عیب یابی سیستم ترمز مناسب و مقرون به صرفه برای کارگاه خود هستید؟ آخرین نسخه ابزارهای تشخیصی سیستم ترمز تریلر نئو Knorr-Bremse به روز شده است و اکنون می تواند برای کامیون ها و اتوبوس ها نیز استفاده شود.
از هر تکنسین خودروهای تجاری بپرسید، آنها تأیید خواهند کرد که رفع ایرادات ABS و EBS می تواند مشکل و پیچیده باشد. از آنجایی که خودروهای بیشتری به صورت استاندارد به سیستمهای ترمز الکترونیکی مجهز میشوند، یک ابزار تشخیصی که عیوب سیستمهای ترمز را شناسایی میکند، به سرعت به یکی از تجهیزات ضروری تبدیل میشود. کارگاههای بیشتری به ابزار ارزانیابی عیبیابی نیاز دارند که به آنها اجازه میدهد تا وسایل نقلیه و تریلرها را سریعاً در خدمت بازگردانند.
Neo Green برای پشتیبانی از کارگاه ها با ارائه مقدمه ای ارزان به دنیای عیب یابی حرفه ای برای سیستم های ترمز الکترونیکی توسعه یافته است. تکنسین های کارگاه را قادر می سازد تا با سهولت تشخیص، تعمیر و برنامه ریزی مجدد آنها را انجام دهند و در وقت و هزینه با ارزش خود صرفه جویی کنند.
میتواند تقریباً 95 درصد از سیستمهای ABS/EBS کامیون، اتوبوس و تریلر Knorr-Bremse را که امروزه در خدمت هستند، تشخیص دهد و نکات عملی در مورد عیوب و روشهای اصلاح توصیهشده را به روشی کاربرپسند به اپراتور ارائه میدهد.
برنامه نویسی قطعات جدید
با این حال، Neo Green فقط در مورد تشخیص نیست. برای اینکه کارگاهها اجزای هوشمند و حیاتی را جایگزین کنند، امکان تنظیم مجدد سیستم برای تشخیص نصب قطعات الکترونیکی ترمز جایگزین نیز ضروری است.
برای مثال، آخرین بهروزرسانی نرمافزار به کاربر اجازه میدهد تا طیف گستردهای از واحدهای کنترل الکترونیکی هوا (EAC) را که معمولاً در کامیونهای Volvo و Renault در حال سرویس بین سالهای 2008 تا 2013، کامیونهای مرسدس بنز از سال 2008 و کامیونهای DAF Euro VI یافت میشوند، برنامهریزی کند. . در برخی از این وسایل نقلیه، به سادگی جایگزین کردن کارتریج خشک کن هوا با فناوری جداکننده روغن نیاز به تنظیم مجدد پارامترها دارد تا به سیستم اطلاع دهد که جایگزینی انجام شده است.برنامه نویسی قطعات جدید
با این حال، Neo Green فقط در مورد تشخیص نیست. برای اینکه کارگاهها اجزای هوشمند و حیاتی را جایگزین کنند، امکان تنظیم مجدد سیستم برای تشخیص نصب قطعات الکترونیکی ترمز جایگزین نیز ضروری است.
برای مثال، آخرین بهروزرسانی نرمافزار به کاربر اجازه میدهد تا طیف گستردهای از واحدهای کنترل الکترونیکی هوا (EAC) را که معمولاً در کامیونهای Volvo و Renault در حال سرویس بین سالهای 2008 تا 2013، کامیونهای مرسدس بنز از سال 2008 و کامیونهای DAF Euro VI یافت میشوند، برنامهریزی کند. . در برخی از این وسایل نقلیه، به سادگی جایگزین کردن کارتریج خشک کن هوا با فناوری جداکننده روغن نیاز به تنظیم مجدد پارامترها دارد تا به سیستم اطلاع دهد که جایگزینی انجام شده است.
ارتباطات آسان
در قلب موفقیت Neo Green، رابط عیبیابی جهانی (UDIF) است که به پورت عیبیابی خودرو متصل میشود، و نرمافزار Neo Green که میتواند در رایانه شخصی یا لپتاپ سازگار با کارگاه با سیستم عامل ویندوز 7 یا بالاتر استفاده شود. پس از نصب، ابزار عیب یابی می تواند تقریباً با تمام ECU های سیستم ترمز ارتباط برقرار کند.
این نرم افزار تکنسین را در فرآیند تشخیص با مراحل دقیق شامل اطلاعات اولیه خدمات و دستورالعمل های شناسایی خرابی راهنمایی می کند. دو نسخه وجود دارد؛ کیت ارتقا سبز نئو برای کارگاههایی است که قبلاً کیت تست تشخیصی Knorr-Bremse Trailer EBS ECU Talk دارند و میخواهند آن را ارتقا دهند تا بتوانند کار عیبیابی کامیون و اتوبوس را نیز انجام دهند.
کیت استارتر برای کارگاههایی است که کیت عیبیابی تریلر ندارند اما کیت کاربرپسند و ساده میخواهند که آنها را در تشخیص سیستم ترمز راهاندازی کند. این کیت شامل تمام تجهیزات مورد نیاز برای راه اندازی و راه اندازی است و مدولار است تا بتوانید آن را متناسب با نیاز کارگاه خود تنظیم کنید. تنها تجهیزات اضافی مورد نیاز، کابلهای سیستم مخصوص خودرو و آداپتورهای مورد نیاز برای دسترسی به سوکت OBD است.
تشخیص سیستم NEO از Knorr-Bremse یک ابزار کلیدی در هر کارگاهی است. این دستیار ضروری شما برای تشخیص خودکار سیستم و راننده، محلی سازی ایمن خطا و تعمیر است.
یافتن خطاها … سریع!
عیبیابی سیستم NEO خطاها را سریع و کارآمد با عیبیابی هدایتشده پیدا میکند. عیبیابی NEO نرمافزار مناسبی را برای هر سیستم خودرو ارائه میدهد: از خواندن حافظه خطا تا اندازهگیریهای هدفمند در صورت نیاز، تا تجزیه و تحلیل خطا با پیشنهادات تعمیر و موارد دیگر. این نرم افزار می تواند به عنوان یک برنامه کاربردی مبتنی بر رایانه شخصی بر روی هر لپ تاپ گسترده ای استفاده شود.
عیب یابی سیستم در نسخه های مختلف
راه حل مناسب برای هر نیاز و هر کارگاهی! دو نسخه از برنامه تشخیص از اعماق مختلف آزمایش و تجزیه و تحلیل استفاده می کنند:
NEO | سبز نسخه اولیه و اقتصادی برای تشخیص سیستم های ترمز الکترونیکی خودرو در خودروهای تجاری است.
NEO | نارنجی ابزار تشخیصی حرفه ای Knorr-Bremse است که در عیب یابی چند برند Alltrucks موجود است. از کارگاههای آموزشی خواندن حافظههای خطا و محلیسازی قابل اعتماد و کارآمد خطا پشتیبانی میکند و دستورالعملهای خدمات هدفمند را ارائه میدهد. سایر ویژگی های تشخیصی نرم افزار به عنوان ابزار کمکی در کارگاه عمل می کند.
ECUtalk: برنامه تشخیصی برای سیستم های ترمز تریلر
ECUtalk یک برنامه تشخیصی مبتنی بر رایانه شخصی برای سیستم های ترمز الکترونیکی در تریلرهای Knorr-Bremse است و همچنین در عیب یابی NEO گنجانده شده است. این برنامه علاوه بر عیب یابی سیستم ترمز، گزینه پیکربندی عملکردهای کمکی را نیز ارائه می دهد. عیبیابی سیستم ECUtalk به کاربران اجازه میدهد تا حافظههای خطا را خوانده و حذف کنند و یک آزمایش جامع سیستم را تکمیل کنند. هنگام تعویض ماژول ترمز، راه اندازی هدایت و ثبت می شود و تأیید می کند که ماژول به درستی نصب شده است.
تشخیص سیستم
اطلاعات موجود در این سند برای استفاده انحصاری افراد آموزش دیده در صنعت خودروهای تجاری در نظر گرفته شده است و نباید به هیچ شخص ثالثی منتقل شود.
تمام توصیههای مربوط به محصولات و سرویس یا استفاده از آنها با اشاره به محصولات Knorr-Bremse است و نباید برای محصولات تولیدکنندگان دیگر قابل اجرا در نظر گرفته شود.
این اطلاعات به نظر نمی رسد که همه چیز را شامل شود و هیچ مسئولیتی در نتیجه استفاده از آن بر عهده نمی گیرد. ما نمی توانیم هیچ گونه مسئولیتی را بپذیریم و هیچ تضمینی در رابطه با صحت، کامل بودن یا به موقع بودن داده ها ارائه نکنیم. اطلاعات هیچ گونه تضمینی یا ویژگی تضمین شده محصولات یا سیستم ها را نشان نمی دهد
شرح داده شده است. هیچ مسئولیتی بر اساس اطلاعات، استفاده از آن، توصیه ها یا توصیه های ارائه شده قابل قبول نیست. ما به هیچ وجه مسئول هیچ گونه خسارت یا ضرری نیستیم، مگر در مورد عمد یا سهل انگاری فاحش از طرف ما، یا در صورت اعمال مقررات قانونی اجباری.
این سلب مسئولیت ترجمه انگلیسی یک متن آلمانی است که باید برای تمام اهداف قانونی به آن ارجاع داده شود. هر گونه اختلاف حقوقی ناشی از استفاده از این اطلاعات تابع قوانین آلمان خواهد بود.
8/10/2019 نمودار Knorr
3/45
کاتالوگ محصولات EBS
3
واژه نامه اختصارات . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 4
مقدمه ای بر سیستم های ترمز الکترونیکی (EBS). . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 5
عیب یابی سیستم NEO. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 7
NEO |سبز . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 7 NEO |نارنجی. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 8 NEO |آبی . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 8 کابل های اتصال NEO. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 9
ماژول های ترمز پا (FBM). . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 12
واحدهای کنترل الکترونیکی (ECU). . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 14
ماژول های الکترو پنوماتیک 1 کانالی (EPM). . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 17
ماژول های الکترو پنوماتیک 2 کانالی (EPM). . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 19
ماژول های کنترل تریلر (TCM). . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 21
سنسورهای EBS . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 22 سنسور فشار . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 22 سنسور میزان انحراف (YRS). . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 22 سنسور زاویه فرمان (SAS) . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 22
تعدیل کننده های فشار . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 23
سنسورهای سرعت چرخ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 24
قطعات یدکی . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 27
ارجاعات متقابل – سازنده خودرو به Knorr-Bremse. . . . . . . . . . . . . . . . . 31
فهرست مطالب . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 43
فهرست
8/10/2019 نمودار Knorr
4/45
کاتالوگ محصولات EBS
4
واژه نامه اختصارات
شرح اختصاری
ABS ABS (سیستم ترمز ضد قفل)
شبکه منطقه کنترل کننده CAN
واحد ارتباطات و اندازه گیری CMU
واحد کنترل الکترونیکی هوا EAC
سیستم ترمز الکترونیکی EBS
محرک کلاچ الکترونیکی ECA
واحد کنترل الکترونیکی ECU
ماژول الکترو پنوماتیک EPM
برنامه پایداری الکترونیکی ESP
ماژول ترمز پایی FBM
اتصال تشخیصی OBD
سنسور زاویه فرمان SAS
ماژول کنترل تریلر TCM
سیستم ترمز الکترونیکی تریلر TEBS
رابط تشخیصی جهانی UDIF
سنسور میزان انحراف YRS
8/10/2019 نمودار Knorr
5/45
8/10/2019 نمودار Knorr
6/45
کاتالوگ محصولات EBS
6
مقدمه ای بر EBS
عملکرد هنگامی که راننده پدال ترمز را فشار می دهد، FBM عملکرد ترمز را از طریق EBS فعال می کند. ECU مرکزی این واقعیت را تشخیص می دهد که راننده ترمز را فشار می دهد و الکترونیک را در EPM ها از طریق CAN-brake کنترل می کند. وسایل الکترونیکی در هر EPM دریچه های برقی مربوطه خود را راه اندازی می کنند و سیگنال های سنسورهای سرعت چرخ (در صورت لزوم عملکرد ABS را اجرا می کنند) و سنسورهای سایش ترمز را ارزیابی می کنند. EPM ها هوا را به محرک های ترمز تغذیه می کنند و فشار را مطابق با ورودی کنترل کنترل می کنند. TCM فشار را در سیستم ترمز تریلر کنترل می کند و حداقل نیروهای کوپلینگ را تضمین می کند. را
طراحی مدار دوگانه پنوماتیک تضمین می کند که الزامات عملکرد ترمز ثانویه در صورت غیرمحتمل خرابی EBS محقق می شود.
زمان واکنش سریع تر ترمز، کاهش فاصله توقف Knorr-Bremse
واقعا یک دیاگ خوب و عالی
دیاگ بینظیریه
خوب بود ولی دور موتور را نمیشه باهاش تنظیم کرد
جنس خوب و کیفیت مناسب
عالی بود با قیمت مناسب
من دیاگ رو توی تخفیف گرفتم و مفت خریدم و خدایی خیلی راضیم بدون هیچ خط و خش و اسیبی