دیاگ بنز Mercedes Benz

انواع دیاگ بنز:

جهت اطلاعات بیشتر و آموزش دیاگ بنز با شماره ۰۹۱۲۸۹۴۰۰۸۵ تماس بگیرید.

 

دیاگ بنز ، دستگاه عیب یاب حرفه ای برای همه خودروها و موتورهای شرکت مرسدس بنز پس از سال 2000 میلادی است . این دستگاه دارای نرم افزار های WIS ( سیستم اطلاعات تعمیرات و تعمیر گاه ) ، DAS ( سیستم خودکار عیب یابی مرسدس بنز ) و STAR FINDER ( سیستم مدیریت حرکت ) .برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به صفحه ی دیاگ اسکانیا مراجعه کنید

دستگاه MB SD Connect Compact 4 ، توانایی کار کردن روی همه مدل های سواری ، کامیون ها ، اتوبوس ها ، ون ها و … مرسدس بنز را داراست .

دستگاه عیب یاب Benz Star C4 ، دستگاه عیب یاب اصلی خودروهای مرسدس بنز اعم از خودروهای سواری و سنگین این کارخانه میباشد. این دستگاه توانایی های عمومی خواندن و پاک کردن خطاها نمایش کامل عملکرد سنسورها از لحاظ ولتاژی و موقعیتی بوده و همچنین دارای تکنیک بالا جهت عیب یابی خودرو های مرسدس بنز، سری اتاق های W221/W211/W204/W203 میباشد.

عیب یاب تخصصی مرسدس بنز  مدل اس دی کانکت 4 یا 5 (SD Connect 4 or 5) دیاگ تخصصی خودرو های کمپانی BENZ میباشد که تمامی عملیات این خودرو ها را با نهایت سرعت بدون هیچ و مشکلی انجام میدهد این دستگاه عملیاتی همچون عیب یابی، کدینگ SCN . پروگرمینگ را دارا می باشد.

بطور معمول این دستگاه با آخرین آپدیت شرکت مرسدس بنز قابل ارائه میباشد.

 

همه اسکنرهای مرسدس در بالا یک ویژگی مشترک دارند: آنها با استفاده از کابل به پورت OBD متصل می شوند. اگر یک اسکنر بی سیم برای بنز می خواهید، FIXD™ بهترین گزینه شما است.

سازگاری با موبایل اسکنر FIXD™ یک آداپتور است، به این معنی که باید آن را از طریق بلوتوث با گوشی هوشمند جفت کنید. بهترین بخش این است که هم با اندروید و هم با iOS سازگار است. به سادگی برنامه FIXD™ را بر روی گوشی هوشمند خود نصب کنید و عیب یابی را به نوک انگشتان خود بیاورید.

سازگاری با خودرو در مورد پوشش خودرو، آداپتور برای مدل های 2005 و جدیدتر مرسدس ساخته شده است. اگر مال شما بزرگتر است، ممکن است مشکلات سازگاری را تجربه کنید.

تشخیص کامل سیستم آداپتور FIXD™ که کوچک است، به شما امکان می‌دهد تمام سیستم‌های موجود در برد را برای مشکلات اسکن کنید. این شامل موتور، گیربکس، ABS، SRS، EPB، شاسی، بدنه، EPS، SAS و هر سیستم دیگری است.

داده های تشخیصی در حین بررسی سیستم‌ها، LSB2 کدهای مشکل، جریان داده‌های زنده و فریم داده‌های فریم را می‌کشد. اگر در مورد کد مطمئن نیستید، توضیحات کامل آن را در کنار یک راه حل پیشنهادی دریافت خواهید کرد. و بله، می توانید کدها را نیز پاک کنید.

به دلیل اندازه کوچک و انتقال بی سیم، این کدخوان مرسدس برای جمع آوری داده های زنده عالی است. در حین رانندگی آن را به بنز خود وصل کنید تا خوانش های زنده به گوشی هوشمند شما منتقل شود. سپس می‌توانید از اطلاعات برای بررسی سلامت و عملکرد در زمان واقعی خودرو خود استفاده کنید.

آمادگی انتشار و حالت 6. حالت 6 اسکنر را قادر می سازد تا نتایج خودآزمایی خودروی شما را نمایش دهد. با تجزیه و تحلیل نتایج، می توانید تشخیص دهید که آیا در هر سیستمی مشکلی وجود دارد یا خیر.

از سوی دیگر، آمادگی انتشار، تمام اجزای سیستم انتشار را برای بررسی مه دود آماده می کند. به عبارت دیگر، این آزمایش به شما می گوید که آیا وسیله نقلیه برای بررسی مه دود آماده است یا خیر.

طرفداران

برآورد هزینه در زمان واقعی
نظارت بر سلامت خودرو 24 ساعته
زیر 100 دلار
تا 50٪ تخفیف در وب سایت رسمی موجود است.
اندازه کوچک تضمین می کند که باتری ماشین را تخلیه نمی کند
مقرون به صرفه ترین اسکنر OBD2 برای مرسدس بنز
کتابخانه داخلی توضیحات کد و اصلاحات پیشنهادی را ارائه می دهد
می تواند سایر مارک های خودرو مانند هوندا، فورد، جنرال موتورز، تویوتا، نیسان، بی ام و و غیره را تشخیص دهد.
منفی

به طور منظم به فروش می رسد.
اگر یک اسکنر بی سیم برای مرسدس بنز خود می خواهید، آداپتور FIXD™ برای شما ایده آل است. بزرگترین مزیت آن این است که می توانید هنگام راه رفتن در اطراف خودرو، عیب یابی را انجام دهید. این شما را به محفظه راننده محدود نمی کند.

مشخصات سخت افزاری دیاگ بنز:

مجهز بودن به پورت LAN
مجهز به دنگل WIFI برای ارتباط بیسیم
کیفیت بالای اینترفیس و کانکتور ها
استفاده از جدیدترین برد الکترونیکی
خواندن و پاک کردن کد های خطا (DTC) در همه ECU های خودرو ، دریافت و نمایش همه داده ها و اطلاعات ثبت شده در خودرو .
توانایی فعال سازی همه اجزای خودرو و تنظیم اندازه ها و سازگاری
رمز گذاری همه بخش های موتور ، شاسی ، بدنه و وسایل کاربردی
پیکر بندی کلید (تعریف سوییچ )
روند شناساندن و جفت و جور کردن تجهیزات جانبی اصلی مرسدس بنز از راه MOST,D2B

عملیاتی که با دیاگ بنز میتوان انجام داد:

– قابلیت خواندن و پاک کردن کد های خطا (DTC) در تمامی ECU ها
– دریافت و نمایش همه داده ها و اطلاعات ثبت شده در خودرو
– امکان فعال سازی همه اجزای خودرو و انجام کالیبراسیون
– روند تعریف و چفت کردن تجهیزات جانبی اصلی مرسدس بنز

دیاگ کنور جهت عیب یابی سیستم های ترمز شامل همه ابزارهای مورد نیاز جهت انجام تعمیرات و نگهداری سیستم های ترمز مبتنی بر سیستم کنور مانند کامیون ها و تریلر ها می باشد

یونیت و قسمت هایی که با دیاگ بنز میتوان متصل شده و عیب یابی نمود:

– بخش موتور (همه ی بخش ها)
– سیستم کنترل سرعت (Cruise control)
– سیستم خنک کننده (Air conditioning)
–سیستم SRS (کیسه های هوا) ، سیستم ABS (ترمز ) ، ASR (ترمز) ، GM,MPL
– سیستم های اصلی ضد سرقت مرسدس بنز (DASX)
– سیستم (کی لس ) ورود بدون سوییچ به خودرو
– تمامی سیستم های انتقال قدرت از جمله گیربکس های منوال و اتوماتیک
– سیستم های تعلیق معمولی و هوشمند
– تمامی سیستم های ایمنی در ترمز مانند SBC,BAS,ABS,ETS,ASR,ESP
– کیسه های هوای معمولی و SRS ، ماژول های بدنه
– صندلی های برقی
– ماژول های سقف برقی RST,RVC
– سیستم کلاچ خودکار یا ACS
– سیستم احتراق الکترونیکی (EIS)
– تجهیزات بادی و گزینه های ATA

پکیج سخت افزاری دیاگ بنز:

1- اینترفیس یا رابط STAR MULTIPLEXER

2- کانکتور 16PIN OBD II

3- کانکتور 38PIN

4- کانکتور 14PIN

5- کانکتور 4PIN

کابل R232 جهت اتصال به کامپیوتر

پکیج نرم افزاری دستگاه عیب یاب بنز:

1- برنامه DAS و XENTRY : برنامه های اصلی عیب یابی برای خودروهای مختلف بنز (سواری و سنگین)

2- برنامه Benz WIS : نرم افزار راهنمای اطلاعات تعمیراتی مرسدس بنز

3- برنامه Benz EPC  : نرم افزار کاتالوگ شماره فنی قطعات بنز

4- برنامه ST FINDER : برنامه یافتن محل قرارگیری قطعات

5- دارای تمامی عملکرد های رسمی فراهم شده توسط کارخانه بنز برای سری BENZ compact 3

6- کار با لپ تاپ  های IBM T30 و DELL 630

7- دارای اطلاعات کامل در زمینه تعمیرات خودروها

8- دارای نقشه های سیم کشی برقی بنز

ابزار اسکنر تشخیصی مرسدس استار – هر آنچه باید بدانید
اگر صاحب مرسدس بنز هستید و به دنبال تعمیرات شخصی خود هستید ، ممکن است در مورد اسکنرهای C3 و C4 مرسدس ستاره تشخیصی (SD) شنیده باشید. در این مقاله ، ما در مورد مزایای اسکنر تشخیص مرسدس استار از جمله مواردی که باید قبل از خرید اسکنر تشخیص MB MB در نظر داشته باشید ، بحث می کنیم. لیستی از اسکنرهای جایگزین برتر Star Diagnostic نیز موجود است. توجه داشته باشید که این مقاله برای تأیید یا فروش هر یک از اسکنرهای ذکر شده در اینجا از جمله اسکنر تشخیص ستاره نوشته نشده است. ما تجربه و تحقیقات خود را در مورد اسکنرهای تشخیصی به اشتراک می گذاریم و امیدواریم به شما در مالکیت مرسدس بنز که به دنبال انجام تعمیرات و تشخیص MB خود هستید ، کمک کنیم.

ابزار و نرم افزار تشخیص مرسدس استار
بیایید ابتدا توضیح دهیم که ابزار Star Diagnostic SD (C3 یا C4 SD Connect) برای کسانی است که ممکن است تعجب کنند. این اسکنر تشخیصی است که در نمایندگی های مرسدس بنز و برخی از تعمیرگاه های خودرو استفاده می شود. همچنین می تواند توسط مغازه های مستقل خریداری شود. این اسکنرها شامل سخت افزار و Xentry است که نرم افزاری است که برای عیب یابی مشکلات هر مرسدس بنز استفاده می شود. واحدهای اصلی را می توانید در STAR Tekinfo خریداری کنید که سایت رسمی مرسدس بنز است و اسناد فنی ، ابزار ویژه و نرم افزار تشخیصی را ارائه می دهد.

مرسدس بنز اسکنر MB-Star Diagnostic به شما امکان می دهد کدهای خطا را از هر واحد کنترل مرسدس بنز خود بخوانید و پاک کنید. با اسکنر تشخیصی Star می توانید تنظیمات واقعی در هر سیستم را بخوانید ، داده های سنسور را در زمان واقعی پخش کنید ، حسگرها را فعال کرده و SCN را بصورت آنلاین ، برنامه نویسی و برنامه نویسی SCN بصورت آنلاین انجام دهید.

مرسدس ستاره تشخیصی برای فروش
بررسی قیمت در آمازون بررسی کمترین قیمت در eBay
اگر در نمایندگی های فروش آنلاین جستجو کنید ، مرسدس استار دیاگنسوتیک C3 و C4 را برای فروش مشاهده خواهید کرد. هنگام خرید آنلاین باید مراقب باشید زیرا بسیاری از این واحدها ممکن است اصلی نباشند.

مزایای اسکنر تشخیص ستاره
این اسکنر توسط نمایندگی استفاده می شود و به شما امکان می دهد به هر سیستم یا سیستم کنترل مرسدس بنز خود دسترسی داشته باشید و عیب یابی کنید. هر سنسوری را در خودرو فعال کنید ، آزمایش شروع را انجام دهید ، داده های سنسور را مستقیم پخش کنید و همچنین کد خطاها را بخوانید و پاک کنید. اگر صاحب مغازه ای هستید که روی خودروهای مرسدس بنز تمرکز دارد ، این برای شما ضروری است. آن را از طریق کانالهای رسمی دریافت کنید تا بتوانید کد نویسی SCN آنلاین را انجام دهید. همه واحدهای کنترل MB MB مانند ECU موتور ، ABS ، ایربگ ، SRS ، Aircon ، Immobilizer ، Keyless Entry و بقیه 40+ واحد کنترل که در خودروهای MB استفاده می شود قابل دسترسی هستند. می توانید خطاها را بخوانید / حذف کنید ، داده های زنده را اجرا کنید ، حسگر را اجرا کنید ، پیکربندی فعلی را بخوانید ، شروع به کار کنید و موارد دیگر.

نکاتی که قبل از خرید باید به آن توجه کنید!
اگر به دنبال خرید یک سیستم تشخیص ستاره با Xentry برای مرسدس بنز هستید ، چند نکته را باید در نظر بگیرید.

منحنی یادگیری: برای استفاده صحیح از اسکنر تشخیصی ، باید نحوه استفاده از نرم افزار Xentry را بیاموزید. هنگام خواندن ، پاکسازی کدهای خطا کار چندان دشواری نیست ، علاوه بر این نیاز به آموزش مناسب دارد. بله ، می توانید چند راهنمای آنلاین در مورد نحوه انجام برنامه نویسی خاص با استفاده از Xentry پیدا کنید ، اما اگر برنامه نویسی را به طور دقیق انجام ندهید ، ممکن است در نهایت مشکل بیشتری ایجاد کنید.

اسکنر اصلی را در نظر بگیرید: تنها مشکل این است که آنها بسیار گران هستند و به مجوز سالانه نیاز دارند. اگر قصد خرید کلون اسکنر ساخت چین را دارید نکات زیر را در نظر داشته باشید.

 

کدگذاری آنلاین SCN: مگر اینکه اسکنر را از منبع رسمی مرسدس بنز خریداری کرده باشید ، نمی توانید کدگذاری SCN واحدهای کنترل را انجام دهید. دلیل این امر این است که اسکنر تشخیصی مرسدس Star سعی می کند برای تأیید کد SCN به پایگاه داده مرسدس بنز متصل شود تا واحدهای کنترل خاصی را برنامه ریزی کند. این امکان وجود ندارد مگر اینکه مجوز معتبر خریداری کرده باشید. با این اوصاف ممکن است برنامه نویسی و برنامه نویسی واحدهای کنترل وجود داشته باشد ، اما این برنامه نویسی را می توان با سایر اسکنرهای پیشرفته نیز انجام داد.

مشکلات تشخیص مرسدس استار با نرم افزار (Xentry) نصب VM Ware: تمام تنظیماتی که برای فروش مشاهده می کنید و بیان می کند که از محیط های VMware استفاده می کنند سخت افزار و نرم افزار قانونی نیستند. علاوه بر این واقعیت که این اسکنرها کپی قانونی نیستند ، همچنین مستعد خرابی هستند و بسیار کندتر از نصب مستقیم ویندوز عمل می کنند. بله ، شما باید یک ویندوز XP با پورت سریال برای اسکنر MB Star Diag C3 داشته باشید. بسیاری از VMWare Mercedes Star Setups با مشکلاتی روبرو هستند که برخی از آنها را می توانید در این سایت مشاهده کنید: مشکلات و راه حل های MB SD C4 C3.

مجوز: برای به دست آوردن ویژگی های کامل ارائه شده توسط اسکنر تشخیص مرسدس استار ، باید برای اشتراک سالانه آه بکشید و هزینه مجوز را بپردازید. اگر فقط روی یک یا دو مدل مرسدس بنز کار کنید ، این کار از نظر مالی امکان پذیر نیست. در صورت خرید نسخه کلون شده اسکنر ، کلید نرم افزاری Xentry در چند سال دیگر منقضی می شود و شما به هیچ وجه نمی توانید از اسکنر خود استفاده کنید.

جایگزین های برتر اسکنر تشخیصی مرسدس استار C3 & C4 Tool
به نظر ما ، جایگزین های بهتری برای کسانی وجود دارد که دوست دارند عیب یابی خود را انجام دهند. آیا شما تعمیرگاه هستید و صاحب مرسدس بنز این اسکنرها را نیز در نظر بگیرید. توجه داشته باشید که ما هیچ یک از مارک های زیر اسکنر OBD II / CAN را تایید نمی کنیم. در صورت نیاز به بررسی قیمت های فعلی ، پیوندهایی به فهرست آمازون و eBay ارائه می شود.

Carsoft 7.4 multiplexer: این اسکنر بسیار ارزان تر از مرسدس استار دیاگنوستیک C3 یا C4 است. در حالی که برای کار به لپ تاپ نیاز دارد ، استفاده از carsoft 7.4 بسیار راحت تر از استفاده از نرم افزار Xentry است. یکی دیگر از مزایای این اسکنر این است که دارای چندین کابل مانند کانکتور 38 پین برای مدلهای قدیمی است. پوشش خوبی از مدل هایی مانند مدل های محبوب مانند E-Class ، C-Class ، S-Class ، CLK-Class ، GL-Class ، G-Class و موارد دیگر دارد. عیب اصلی این اسکنر این است که در حالی که می تواند کدهای خطا را بخواند و پاک کند ، نمی تواند برنامه نویسی را انجام دهد.

iCarsoft MB II: این یک اسکنر تشخیصی دستی است که به مرسدس بنز اختصاص داده شده است. خوب است که لپ تاپ درخواست نمی کند. استفاده از اسکنر بسیار مستقیم است حتی اگر قبلاً از این اسکنرها استفاده نکرده اید. برای صاحبان مرسدس بنز که می خواهند تشخیص و تعمیر خود را انجام دهند ، بسیار مقرون به صرفه است. این دستگاه بیش از 40 واحد کنترل را پوشش می دهد و همچنین آخرین مدلهای مرسدس بنز را پوشش می دهد. همچنین می توان آن را به روز کرد. این دستگاه می تواند هر سیستمی را در مدلهای مرسدس بنز تولید شده پس از 2000 مانند گیربکس TCU ، ESP ، ETS ، ABS ، تهویه مطبوع ، واحد کنترل درها ، ترمز SBC ، واحد کنترل ترمز ، Airmatic و غیره بخواند. معایب این واحد این واقعیت است که در مدلهای قدیمی گذشته 1993 کار نمی کند. در مدلهایی که به کانکتور 38 پین مانند E 320 و CLK 430 نیاز دارند ، کار نمی کند. در این مدلها فقط می تواند ECU را بخواند (بررسی کنید چراغ موتور) همچنین می خواهید MB i980 را که تنها می تواند ECU و SRS / ایربگ را تشخیص دهد ، رها کنید. فقط به iCarsoft MB II بروید تا بتواند سیستم بیشتری را در MB شما عیب یابی کند.
Autel DS708: این راه حل مناسب برای تعمیرگاه های خودرو است. این دستگاه گرانتر از iCarsoft MB II است اما دارای سه مزیت اصلی است: 1. می تواند اکثر مدلهای خودرو را عیب یابی کند و از جمله می توان به هوندا ، تویوتا ، آئودی ، بی ام و ، لکسوس ، هیوندای و غیره اشاره کرد. 2. می تواند چندین سیستم مانند موتور ، گیربکس ، کیسه هوا ، سیستم های تهویه مطبوع ، کنترل کشش ، ترمزهای ضد قفل و سایر سیستم های اصلی را تشخیص دهد. 3. می تواند سنسور جریان مستقیم سنسور ، فعال سازی و برنامه نویسی سنسور را انجام دهد. معایب: برای مالکان کمی گران است ، اما اگر صاحب یک تعمیرگاه خودرو هستید ، این کم هزینه ترین اسکنر حرفه ای است. اسکنرهایی که دارای قابلیت های مشابه مانند Snap-on soul هستند چهار تا پنج برابر بیشتر از Autel DS708 هزینه دارند.

مرسدس بنز MB Star C3 در مقابل C4
MB Star C3: به لپ تاپ نیاز دارد تا بتوانید مرسدس بنز خود را از طریق نرم افزار Xentry عیب یابی کنید. در حالی که روی کاغذ از MB Star C4 کندتر است ، ثابت شده است که یک اسکنر بسیار قابل اعتماد و قوی است که با مشکلات اتصال WiFI مانند Star C4 برخورد نمی کند.

MB Star C4 جدیدترین پلن پلکسرهای بی سیم مرسدس بنز است که می تواند از طریق اتصال بی سیم به رایانه شما متصل شود. به عنوان جدیدترین اسکنر تشخیصی مرسدس بنز ، هنگامی که مشکلات مربوط به اتصال را حل کردید ، سریعتر کار می کند.

سوالات متداول
DAS چیست؟ -سیستم کمک تشخیصی-این سیستم تشخیص کامل خودروهای مرسدس بنز است. همه عملکردها برای تشخیص شامل برنامه ریزی مجدد ، پیکربندی ، راه اندازی اولیه ، تشخیص خطا و آزمایش های تشخیصی هدایت شده در DAS موجود است.

تمام نرم افزارهای واحد کنترل (برنامه ریزی مجدد کالیبراسیون) در نرم افزار DAS موجود است که ماهانه از طریق رسانه DVD توزیع می شود.
همه دسترسی و عملکردهای مورد نیاز در رابطه با پیکربندی از طریق کدگذاری SCN و/یا کدگذاری CVN تحت پوشش قرار می گیرد.
WIS-NET چیست؟ -سیستم اطلاعات کارگاهی-این سیستم اطلاعات کامل کارگاهی است که توسط DaimlerChrysler برای استفاده در سرویس خودروهای مرسدس بنز توسعه یافته است. در داخل دستورالعمل نصب ، روش ها ، مشخصات عملکردی و فنی موجود است. پیوندی از رویه های خاصی در DAS به اسناد مربوطه در WIS وجود دارد.

10 بهترین اسکنر تشخیصی مرسدس بنز

اگر دوست دارید تعمیر خودرو خود را انجام دهید، ممکن است از خود بپرسید: بهترین و ارزان ترین ابزار تشخیص خودرو که کار می کند چیست؟ ما از کارشناسان مرسدس مدیک داشتیم که ده اسکنر برتر را بر اساس قیمت و عملکرد فهرست می کنند. برخی از این اسکنرها فقط با خودروهای مرسدس بنز کار می کنند، اما اکثر اسکنرهای این لیست با خودروهای اروپایی، آسیایی و داخلی کار می کنند.

 

  1. TopDon ArtiDiag100

 

ما TopDon ArtiDiag100 (به نظر می‌رسد eBay بهترین قیمت را دارد) را روی یکی از پیچیده‌ترین و پیچیده‌ترین وسایل نقلیه امروزی در جاده‌ها یعنی مرسدس بنز S کلاس آزمایش کردیم.

 

ما توانستیم به تک تک ماژول‌های خودرو دسترسی داشته باشیم، کدهای موجود در آن را بخوانیم و پاک کنیم. به خاطر داشته باشید که فقط می‌توانید کدهایی را که روی مجسمه‌های STORED هستند پاک کنید. اگر کدی وضعیت فعلی را نشان می‌دهد، باید مشکل را برطرف کنید، مشکل را برطرف کنید و سپس برای پاک کردن کد بازگردید. هنگامی که اسکنر را دوباره وصل می کنید، کد به صورت STORED نشان داده می شود و در این مرحله می توانید کد را پاک کنید.

 

ArtiDiag 100 به شما این امکان را می دهد که کدهای هر ماژولی از جمله ایربگ، SRS، گیربکس، سیستم تعلیق هوا، SAM، دروازه مرکزی، موتور و غیره را بخوانید و پاک کنید.

 

یکی دیگر از مزایای ArtiDiag 100 نسبت به اسکنرهایی مانند iCarsoft MB II و Star Diagnostic این است که روی همه خودروها از جمله فورد، هوندا، آئودی، BMW، پورشه، سوبارو و غیره کار می کند.

 

اگر دوست دارید تعمیر خودرو خود را انجام دهید، ممکن است از خود بپرسید: بهترین و ارزان ترین ابزار تشخیص خودرو که کار می کند چیست؟ ما از کارشناسان مرسدس مدیک داشتیم که ده اسکنر برتر را بر اساس قیمت و عملکرد فهرست می کنند. برخی از این اسکنرها فقط با خودروهای مرسدس بنز کار می کنند، اما اکثر اسکنرهای این لیست با خودروهای اروپایی، آسیایی و داخلی کار می کنند.
1. TopDon ArtiDiag100

ما TopDon ArtiDiag100 (به نظر می‌رسد eBay بهترین قیمت را دارد) را روی یکی از پیچیده‌ترین و پیچیده‌ترین وسایل نقلیه امروزی در جاده‌ها، مرسدس بنز S کلاس آزمایش کردیم.

ما توانستیم به تک تک ماژول‌های خودرو دسترسی داشته باشیم، کدهای موجود در آن را بخوانیم و پاک کنیم. به خاطر داشته باشید که فقط می‌توانید کدهایی را که روی مجسمه‌های STORED هستند پاک کنید. اگر کدی وضعیت فعلی را نشان می‌دهد، باید مشکل را برطرف کنید، مشکل را برطرف کنید و سپس برای پاک کردن کد بازگردید. هنگامی که اسکنر را دوباره وصل می کنید، کد به صورت STORED نشان داده می شود و در این مرحله می توانید کد را پاک کنید.

ArtiDiag 100 به شما این امکان را می دهد که کدهای هر ماژولی از جمله ایربگ، SRS، گیربکس، سیستم تعلیق هوا، SAM، دروازه مرکزی، موتور و غیره را بخوانید و پاک کنید.

یکی دیگر از مزایای ArtiDiag 100 نسبت به اسکنرهایی مانند iCarsoft MB II و Star Diagnostic این است که روی همه خودروها از جمله فورد، هوندا، آئودی، BMW، پورشه، سوبارو و غیره کار می کند.

کمترین قیمتی که برای این اسکنر پیدا کردیم در eBay است.

پوشش خودرو: آکورا، کرایسلر، دوج، جیپ، جنرال موتورز، بیوک، کادیلاک، شورولت، فورد، لینکلن، هولدن، آئودی، داچیا، جگوار، لانچیا، لندرور، اوپل، پورشه، رومئو، ساب، صندلی، اشکودا، اسمارت، ترانسپورتر و غیره -کلاس، واکسهال، ولوو، مینی، بنز، می باخ، بی ام و، رولز رویس، سیتروئن، فیات، آبارث، لانچیا، رومئو، پژو، رنو، داچیا، فولکس واگن، بینگلی، بوگاتی، میتسوبیشی، سوبارو، سوزوکی، هوندا، ایسوزو، مزدا، نیسان، اینفینیتی، تویوتا، لکسوس، دوو، هیوندای، کیا
2. Autel MaxiCOM Automotive Diagnostic and Analysis System
محدوده قیمت: 450 تا 950 دلار
خواندن و پاک کردن
کدها: بله
OBD II
می توان
با: همه وسایل نقلیه 1996 و جدیدتر کار می کند
جزئیات: با خودروهای آلمانی، آسیایی و داخلی کار می کند
کدهای همه سیستم ها مانند ECU، گیربکس، ABS، کنترل کشش، کنترل پایداری، SRS، کیسه هوا و غیره را بخوانید و پاک کنید.
به شما امکان می دهد سیستم های خودرو را برنامه ریزی کنید.
تست ایموبلایزر، عملکرد کدگذاری کلید، و فعال سازی
راه اندازی سنسور، سازگاری ECU، کدگذاری و قابلیت تنظیم ماژول

یک امر ضروری برای تعمیرگاه‌های خودرو و گنجی برای صاحبان خودرو اگر توانایی خرید آن را دارید، یعنی. با خودروهای داخلی، آسیایی و اروپایی کار می کند. شما می توانید هر سیستمی را که روی خودرو وجود دارد از ECU، ABS، SRS، گیربکس و غیره بررسی کنید.

این به شما امکان می دهد کدهای خطا را پاک کنید، داده های زنده را پخش کنید، اما برنامه نویسی را نیز انجام دهید. همچنین می‌تواند ایموبلایزرها را عیب‌یابی کند، دارای عملکرد برنامه‌نویسی کلیدی است و به شما امکان می‌دهد حسگرها، سازگاری‌های ECU، کدگذاری و تنظیم ماژول را فعال و مقداردهی اولیه کنید. تقریباً هر کاری که فروشندگان می توانند این واحد انجام دهند نیز می توانند انجام دهند. به علاوه، اکثر خودروها را پوشش می دهد و به یک سازنده اختصاص داده نمی شود.

اگرچه ممکن است قیمت اولیه این اسکنر بالا به نظر برسد، اما این یک ابزار تشخیصی حرفه ای و یکی از کم هزینه ترین ها برای این دسته است. این یک جایگزین خوب برای Snap-on Solus است که همچنین یک اسکنر تشخیصی محبوب است. این ممکن است تنها ابزار اسکنی باشد که یک تعمیرگاه خودرو به آن نیاز دارد تا بتواند اکثر خودروهایی را که برای تعمیر می آیند عیب یابی کند.
3. اسکنر ابزار تشخیصی حرفه ای iCarsoft MB II برای مرسدس بنز / اسپرینتر
محدوده قیمت: 185 تا 210 دلار
خواندن و پاک کردن
کدها: بله
OBD II
می توان
با: فقط مرسدس بنز کار می کند
جزئیات: خواندن و پاک کردن کدهای خطا
-ECU موتور
– انتقال
-ایربگ SRS
– ترمز SBC
– سنسور زاویه فرمان
-سیستم ترمز ABS و موارد دیگر

iCarsoft MB II یک اسکنر قدرتمند است که در سال 2015 منتشر شد و شما نمی توانید این اسکنر را بررسی کنید. این برای دسترسی به تمام ماژول های مختلف مرسدس بنز شما طراحی شده است.

کدهای مشکل را در سیستم هایی مانند موتور، گیربکس، ABS، سیستم ترمز SBC، SRS و غیره می خواند و پاک می کند. این امکان را به شما می دهد که خواندن جریان داده، تشخیص کامل ECU، تنظیم مجدد چراغ روغن/سرویس، تنظیم مجدد چراغ خدمات پشتیبانی، کالیبراسیون سنسور زاویه فرمان را انجام دهید.
4. Autel MaxiScan OBD-II Code Reader Scan Tool

محدوده قیمت: 15 تا 30 دلار
خواندن و پاک کردن
کدها: بله
OBD II
می توان
با: همه خودروها از سال 1996 کار می کند
جزئیات: استفاده بسیار آسان
داده های فریم ثابت را مشاهده می کند
نمایش وضعیت آمادگی I/M
چراغ چک موتور (MIL) را خاموش می کند
کدها را پاک می کند و مانیتورها را بازنشانی می کند

اگر ماشین دارید، مرسدس بنز یا هوندا، حداقل باید یک اسکنر OBD-II داشته باشید تا چراغ چک موتور را پاک کنید. استفاده از MaxiScan بسیار آسان است. به سادگی آن را به OB وصل کنید

پورت D-II در زیر دایره شما. نه تنها کد مشکل را نشان می دهد، بلکه شرحی از مشکل را نیز به زبان های مختلف نشان می دهد. شما می توانید این اسکنر را با قیمت حدود 20 دلار در آمازون تهیه کنید.

این تقریباً با هر خودرویی که پس از سال 1996 ساخته شده است کار می کند. اگر پول مشکلی ندارد، ممکن است بخواهید این یکی را نادیده بگیرید و به برخی از اسکنرهای پیشرفته تر فهرست شده در زیر نگاه کنید زیرا به شما امکان می دهند کدهای ABS، SRS و گیربکس را نیز بخوانید. این یکی ندارد.
5. ابزار اسکن BAFX بلوتوث OBDII برای دستگاه های اندرویدی
محدوده قیمت: 18 تا 24 دلار
خواندن و پاک کردن
کدها: بله
OBD II
می توان
با: همه وسایل نقلیه 1996 و جدیدتر کار می کند
جزئیات: کدهای عیب تشخیصی را بخوانید
اطلاعات حسگر بی‌درنگ EOT، RPM، سرعت، دمای DPF، نرخ‌های تعادل، خواندن O2
وضعیت آمادگی پیش آزمون انتشار
دستگاه‌های Android و رایانه‌های شخصی ویندوزی دارای بلوتوث
با آیفون کار نمی کند

این یک اسکنر بلوتوث OBD II است که با دستگاه اندرویدی خود استفاده می کنید. کدهای مشکل عمومی و همچنین سازنده خاص را می خواند. نیاز به نصب یک برنامه بر روی گوشی شما دارد. ما برنامه Torque Pro را توصیه می کنیم. نه تنها کد را می خواند، بلکه می توانید MIL را خاموش کنید، چراغ موتور را بررسی کنید و وضعیت آماده انتشار را دریافت کنید. هنگامی که با برنامه Android Torque استفاده می شود، این اسکنر یک ابزار عالی است. می‌توانید داده‌های زنده را از ECU ماشینتان پخش کنید. تنها نقطه ضعف آن این است که ABS، SRS، کنترل پایداری، کیسه هوا یا کدهای گیربکس را نمی خواند. لطفا، نه اینکه تعداد زیادی آداپتور OBD بلوتوث در بازار وجود دارد، اما BAFX بهترین عملکرد را دارد در حالی که مدل های دیگر با پروتکل های J1850 و CAN مشکل دارند.
6. کد خوان INNOVA 3150 تشخیصی با ABS/SRS برای وسایل نقلیه OBD2
محدوده قیمت: 72 تا 210 دلار
خواندن و پاک کردن
کدها: بله
OBD II
با: همه وسایل نقلیه 1996 و جدیدتر کار می کند
جزئیات: خواندن و پاک کردن کدهای مشکل موتور
نمودار داده های زنده
نمایش چند PID
کد فروشگاه برای بررسی بعدی
پوشش OBD 1 برای خودروهای قدیمی

Innova اسکنرهای بسیار معتبری تولید می کند. شما می توانید چراغ چک موتور را نه تنها در خودروهای مرسدس بنز بلکه در هر برند دیگری بخوانید و پاک کنید. همچنین با خودروهای ساخته شده قبل از سال 1996 سازگار است.

اسکنر برتر، Innova 31703 دارای ویژگی های زیادی است، اما متأسفانه، آنها با خودروهای مرسدس بنز کار نمی کنند، بلکه فقط روی GM، فورد، کرایسلر، تویوتا و هوندا کار می کنند. با این مدل‌ها، می‌توانید به ماژول‌های ABS، SRS Airbag و Transmission دسترسی داشته باشید.
7. BlueDriver Bluetooth Professional OBDII Scan Tool برای iPhone، iPad و Android
محدوده قیمت: 85 تا 99 دلار
خواندن و پاک کردن
کدها: بله
OBD II
می توان
با: همه وسایل نقلیه 1996 و جدیدتر کار می کند
جزئیات: خواندن و پاک کردن کدهای مشکل موتور
روی اندروید و آیفون کار می کند
مشاهده داده های تعمیرات خاص خودرو
تعاریف کد جستجو
بخوانید، دوران; کدهای معلق برای همه برندها
ABS عقب، ایربگ و گیربکس برای GM Ford Chrysler Toyota
دلایل احتمالی و رفع آن را توصیه می کند
توضیحات و تعاریف کد
انتشار دود وضعیت آماده را بررسی کنید

اسکنر BlueDriver Bluetooth OBD II هم با اندروید و هم با آیفون کار می کند. این یک ابزار عالی است زیرا نه تنها کدهای چک موتور را برای همه ساخت‌ها می‌خواند و پاک می‌کند، بلکه دلایل و رفع‌های احتمالی را نیز برای شما ارائه می‌کند. فقط کدهای عیب موتور مرسدس بنز و بسیاری از برندهای دیگر را می خواند. برای جنرال موتورز، فورد، کرایسلر و تویوتا نیز کدهای ABS، ایربگ، گیربکس را خوانده و پاک می کند. این به نظر ما بهترین اسکنر بلوتوث OBD II است. تنها نقطه ضعف آن گران تر بودن نسبت به سایر آداپتورهای بلوتوث است.
8. iCarsoft – اسکنر چند سیستمی i980 برای مرسدس بنز/اسپرینتر + OBDII
محدوده قیمت: 130 تا 185 دلار
خواندن و پاک کردن
کدها: بله
OBD II
می توان
با: فقط مرسدس بنز کار می کند
جزئیات: کدهای عیب موتور را بخوانید
پاک کردن کدهای مشکل
جریان داده زنده
آمادگی انتشار I/M
تست سیستم چندگانه

iCarsoft 980 فقط کار می‌کند، اما قابلیت‌های بیشتری نسبت به اسکنرهای OBD II که قبلا ذکر شد، دارد. نه تنها می تواند چراغ چک موتور را بخواند و تنظیم مجدد کند، بلکه می تواند کدها را از ماژول SRS / ایربگ بیرون بکشد. این می تواند چندین سیستم مانند تبخیر را آزمایش کند، DTC معلق را بخواند و داده های زنده را روی یک صفحه نمایش رنگارنگ پخش کند. اگر فقط برای مرسدس بنز به آن نیاز دارید، یک انتخاب عالی است.
9. Autel MD802 MaxiDiag Elite Scan Tool
محدوده قیمت: 210 تا 260 دلار
خواندن و پاک کردن
کدها: بله
OBD II
می توان
با: همه وسایل نقلیه 1996 و جدیدتر کار می کند
جزئیات: عقب و پاک کردن همه کدها
با خودروهای اروپایی، آسیایی و داخلی کار می کند
نمودار داده های زنده
ماژول های موتور، گیربکس، کیسه هوا و ABS را می خواند و پاک می کند

بررسی اجمالی
مشخصات فنی

Autel MaxiDiag Elite MD802 یک اسکنر تشخیصی قدرتمند است که نه تنها برای دارندگان مرسدس بنز بلکه برای مکانیک های خودرو نیز مفید است. این پوشش گسترده ای برای اکثر مدل ها و مدل ها دارد. کدهای کیسه هوا، نیرومحرکه، شاسی، بدنه، موتور، انتقال و سیستم‌های اطلاعات و ارتباطات را اسکن و پاک می‌کند.
10. رابط مولتی پلکسر کنترل شده Carsoft 7.4 MCU K-Line برای مرسدس بنز
محدوده قیمت: 70 تا 140 دلار
خواندن و پاک کردن
کدها: بله
OBD II
می توان
با: فقط مرسدس بنز کار می کند
جزئیات: خواندن و پاک کردن کدهای خطا، داده های زنده
کدنویسی و سازگاری موتور
تست انژکتور
قابلیت خواندن و تنظیم مجدد ABS، ASR،

کمترین قیمتی که برای این اسکنر است.

 

پوشش خودرو: آکورا، کرایسلر، دوج، جیپ، جنرال موتورز، بیوک، کادیلاک، شورولت، فورد، لینکلن، هولدن، آئودی، داچیا، جگوار، لانچیا، لندرور، اوپل، پورشه، رومئو، ساب، صندلی، اشکودا، اسمارت، ترانسپورتر و غیره -کلاس، واکسهال، ولوو، مینی، بنز، می باخ، بی ام و، رولز رویس، سیتروئن، فیات، آبارث، لانچیا، رومئو، پژو، رنو، داچیا، فولکس واگن، بینگلی، بوگاتی، میتسوبیشی، سوبارو، سوزوکی، هوندا، ایسوزو، مزدا، نیسان، اینفینیتی، تویوتا، لکسوس، دوو، هیوندای، کیا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Autel MaxiCOM Automotive Diagnostic and Analysis System

 

محدوده قیمت: 450 تا 950 دلار

خواندن و پاک کردن

کدها: بله

OBD II

می توان

با: همه وسایل نقلیه 1996 و جدیدتر کار می کند

جزئیات: با خودروهای آلمانی، آسیایی و داخلی کار می کند

کدهای همه سیستم ها مانند ECU، گیربکس، ABS، کنترل کشش، کنترل پایداری، SRS، کیسه هوا و غیره را بخوانید و پاک کنید.

به شما امکان می دهد سیستم های خودرو را برنامه ریزی کنید.

تست ایموبلایزر، عملکرد کدگذاری کلید، و فعال سازی

راه اندازی سنسور، سازگاری ECU، کدگذاری و قابلیت تنظیم ماژول

یک امر ضروری برای تعمیرگاه‌های خودرو و گنجی برای صاحبان خودرو اگر توانایی خرید آن را دارید، یعنی. با خودروهای داخلی، آسیایی و اروپایی کار می کند. شما می توانید هر سیستمی را که روی خودرو وجود دارد از ECU، ABS، SRS، گیربکس و غیره بررسی کنید.

 

این به شما امکان می دهد کدهای خطا را پاک کنید، داده های زنده را پخش کنید، اما برنامه نویسی را نیز انجام دهید. همچنین می‌تواند ایموبلایزرها را عیب‌یابی کند، دارای عملکرد برنامه‌نویسی کلیدی است و به شما امکان می‌دهد حسگرها، سازگاری‌های ECU، کدگذاری، و تنظیم ماژول را فعال و مقداردهی اولیه کنید. تقریباً هر کاری که فروشندگان می توانند این واحد انجام دهند نیز می توانند انجام دهند. به علاوه، اکثر خودروها را پوشش می دهد و به یک سازنده اختصاص داده نمی شود.

 

اگرچه ممکن است قیمت اولیه این اسکنر بالا به نظر برسد، اما این یک ابزار تشخیصی حرفه ای و یکی از کم هزینه ترین ها برای این دسته است. این یک جایگزین خوب برای Snap-on Solus است که همچنین یک اسکنر تشخیصی محبوب است. این ممکن است تنها ابزار اسکنی باشد که یک تعمیرگاه خودرو به آن نیاز دارد تا بتواند اکثر خودروهایی را که برای تعمیر می آیند عیب یابی کند.

ابزار تشخیص مرسدس استار چه کاری می تواند انجام دهد؟ این سیستم پوشش کلی تشخیصی کلیه موتورها ، شاسی و سیستم های بدنه را ارائه می دهد:

خواندن و تنظیم مجدد کدهای مشکل تشخیصی (DTC)
خواندن زمان واقعی داده های پویا
پاکسازی فعال سازی کامل جزء و تنظیم مجدد مقادیر سازگاری
کدنویسی کلیه ماژول های موتور ، شاسی ، بدنه و ابزار دقیق
پیکربندی کلید
روش نصب لوازم جانبی مرسدس بنز از طریق حلقه D2B و گذرگاه MOST
کنترل ASSYST + ASSYST + (سیستم سرویس فعال) برای به روز رسانی سابقه سرویس
کلید سبز کارگاه چیست؟ این یک کلید یکبار کارخانه است که در شرایط خاص مانند:

غیرفعال کردن مسیر اصلی
تعویض ECU
جایگزینی واحدهای کنترل مرتبط با امنیت
جایگزینی EIS
به طور معمول

به عنوان یک مالک مرسدس بنز، ما می دانیم که چقدر برای شما مهم است که غرور و شادی خود را به درستی حفظ کنید. ما همچنین می دانیم که بردن ماشین خود به نمایندگی اصلی می تواند یک پیشنهاد گران قیمت باشد.

در جان دلانی موتورز، ما از مرسدس بنز استار عیب‌یابی واقعی، دقیقاً تجهیزات مشابه نمایندگی اصلی، با هزینه کمی استفاده می‌کنیم. کد عیب یابی ما که در مرسدس بنز با استفاده از تستر ستاره اصلی خوانده می شود، فقط 45 پوند + مالیات بر ارزش افزوده هزینه دارد.

ابزار تشخیص ستاره مرسدس بنز چه کار می کند؟
ابزار MB Star Diagnostic یک اسکنر سخت افزاری تخصصی است که دارای نرم افزار Xentry است که می تواند مشکلات را تشخیص و عیب یابی کند و کدهای خطا را در تمام خودروهای مرسدس بنز پاک کند.

MB Star Diagnostic به ما امکان می دهد کدهای خطا را از هر واحد کنترلی در مرسدس بنز شما بخوانیم و پاک کنیم. این بدان معنی است که ما می توانیم هر سیستم یا سیستم کنترلی را عیب یابی کنیم، هر سنسوری را در ماشین فعال کنیم، داده های سنسور را به صورت زنده پخش کنیم و کدهای خطا را بخوانیم و پاک کنیم.

برای اطلاع از مشخصات هر یک از دستگاه های دیاگ بنز(عیب یاب بنز) روی تصاویر زیر کلیک کنید.

کلیه دستگاه های دیاگ دارای یکسال گارانتی و ده سال پشتیبانی فنی می باشند.

جهت آگاهی از قیمت دیاگ بنز با شماره ۰۹۱۲۸۹۴۰۰۸۵ تماس بگیرید.

23 دیدگاه ها در مورد “دیاگ بنز Mercedes Benz

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *