دیاگ وابکو  WABCO

 

دیاگ وابکو

دیاگ وابکو که ساخت خود کمپانی WABCO است، توانایی عیب یابی و برنامه ریزی سیستم های وابکو که روی کامیون ها، اتوبوس ها، مینی بوس ها و تریلرها بسته شده است را دارد.

دیاگ وابکو (عیب یاب) اصلی وابکو WABCO DIAGNOSTIC

جهت اطلاعات بیشتر و آموزش دیاگ وابکو WABCO با شماره ۰۹۱۲۸۹۴۰۰۸۵ تماس بگیرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به صفحه ی دیاگ اسکانیا مراجعه کنید.
============
دیاگ شرکت وبکو WABCO عیب یاب اصلی کامیون ها و تریلر ها و اتوبوس ها
============
شامل ECU های : ABS – EBS
با ارائه آموزش و نصب نرم افزار و ارائه PIN CODE برای فعال سازی آن
===========================
دیاگ ترمز وابکو (عیب یاب ترمز وابکو) انواع سیستم های ترمز های کامیون و اتوبوس، قابلیت های عیب یابی سیستم های ترمز کامیون ها و اتوبوس های زیر را دارد :
۱- عیب یابی سیستم ترمز مرسدس بنز benz
۲- عیب یابی سیستم ترمز اسکانیا scania
۳- عیب یابی سیستم ترمز مان man
۴- عیب یابی سیستم ترمز ایویکو iveco
۵- عیب یابی سیستم ترمز رنو renault
۶- عیب یابی سیستم ترمز ولوو volvo
۷- عیب یابی سیستم ترمز   داف  daf
۸- عیب یابی سیستم ترمز    فیات fiat
۹- عیب یابی سیستم ترمز    هیوندا hyndia
۱۰- عیب یابی سیستم ترمز نیوپلن neoplan و …..
======================


به دلیل تنوع وجود ecu ها نرم افزارها و کابل های ارتباطی مختلفی برای این نوع دستگاه وجود دارد بنابر نیاز مشتریان قیمت دیاگ ترمز (عیب یاب ترمز) و نرم افزارها متفاوت می باشد .


برخی افراد این دیاگ ترمز (عیب یاب ترمز) ها را بدون هیچ اطلاعی از نوع عملکرد و آموزش خریداری می کنند که توصیه ما این است به دلیل اینکه شما خریدار عزیز با یک قسمت اصلی خودرو یعنی ترمز روبرو هستید به هیچ عنوان از این نوع دستگاه ها بدون هیچ پشتیبانی فنی و آموزشی استفاده نکنید که بعدا دچار مشکل فراوانی دراین زمینه خواهید شد.

WABCO طیف کاملی از ابزارهای تشخیصی با تکنولوژی بالا را برای خودروهای تجاری در اختیار شما قرار می دهد. با WABCO ، شما متخصص هستید.

WABCO System Diagnostics (SD) طیف وسیعی از راه حل های نرم افزاری مبتنی بر Windows را ارائه می دهد (به علاوه تمام سخت افزارهای لازم برای انجام کارهای تشخیصی در اکثر سیستم های WABCO ، مانند EBS ، ECAS ، ACC).

 

نرم افزار تشخیصی

نرم افزار WABCO SD تقریباً برای همه اجزای تولید شده توسط WABCO که نیاز به تشخیص دارند ، در دسترس است ، هم به صورت بارگیری جداگانه و هم به صورت بسته های جداگانه اتوبوس ، کامیون و تریلر. آنها به 23 زبان مختلف در دسترس هستند و بارگیری و به روز رسانی نرم افزار به راحتی امکان پذیر است.

 

با کلیک سریع موس ، جدیدترین نرم افزار تشخیصی WABCO آماده است تا بتوانید در خودروهای مشتری خود تشخیص دهید. برای پیوستن آنلاین به انجمن اشتراک ، نیازی به ارسال حامل داده یا پرداخت هزینه جداگانه نیست و مهمتر از همه ، دیگر نگران آخرین نسخه آن نباشید.

 

پس از اتمام آموزش های لازم ، PIN هایی را برای عملکردهای امنیتی مربوط به نرم افزار تشخیصی WABCO دریافت می کنید

 

 

 

پس از دریافت پرداخت شما ، ما بطور خودکار کدهای دسترسی برای بارگیری نرم افزار تشخیصی را برای شما ارسال می کنیم. اشتراک شامل تمام نسخه ها و به روز رسانی های زبان و همچنین نرم افزار تشخیص سیستم های جدید است که در طول دوره اشتراک به بسته اضافه شده است.

 

اشتراک می تواند با اطلاع شش هفته در پایان مدت زمان آن لغو شود. در دوره باقیمانده ، هیچ هزینه ای مسترد نمی شود. در صورت عدم اطلاع ، هزینه اشتراک سال بعد باید در زمان مقرر در پایان دوره اشتراک پرداخت شود. در این صورت فاکتور دریافت خواهید کرد.

 

در صورت ارتقاء بسته (به عنوان مثال از زیرپکیج تریلر به بسته نرم افزاری کامل) ، هزینه اولیه پرداخت شده نیز در سالهای بعد محاسبه می شود. مبالغی که قبلاً در دوره اشتراک جاری پرداخت شده است ، از حساب شما کسر می شود.

 

نکته: در اکثر برنامه ها ، عملکردهای برنامه از PIN محافظت می شود. PIN در ارتباط با اشتراک صادر نمی شود. از آنجا که عملکردها تغییرات مربوط به ایمنی تنظیمات خودرو را تسهیل می کنند ، PIN فقط پس از آموزش ویژه صادر می شود.

 

پین خود را از طریق آموزش آکادمی WABCO دریافت کنید

WABCO Academy مجموعه ای از برنامه های آموزشی فنی را ارائه می دهد که شامل نصب ، تشخیص و نگهداری سیستم های ترمز هوای خودروهای تجاری است. این سیستم همچنین آموزش سیستم های کنترل الکترونیکی ترمز و کنترل دینامیک رانندگی را که توسط WABCO تولید و تولید شده است ، ارائه می دهد.

 

شرکت کنندگان در آموزش محصول WABCO Academy در پایان برنامه آموزشی موفق خود ، کد PIN نرم افزار تشخیصی را دریافت می کنند که همه قابلیت ها را فعال می کند. محصولات و آموزش های فنی آکادمی WABCO در 18 مرکز آموزشی در سراسر جهان قابل دسترسی است ، در حالی که بسیاری از پیشنهادات نیز به عنوان آموزش آنلاین از طریق آکادمی آنلاین WABCO در دسترس هستند.

 

دموی آموزشی ما را مشاهده کنید

سخت افزار تشخیصی

رابط تشخیصی 2

مجموعه رابط تشخیصی WABCO برای شروع تشخیص واحد کنترل الکترونیکی مورد نیاز است. کابل اتصال USB به رایانه/نوت بوک.

رابط تشخیصی 3

مجموعه رابط تشخیصی WABCO برای شروع تشخیص واحد کنترل الکترونیکی مورد نیاز است. کابل اتصال USB به رایانه/نوت بوک. اتصال بلوتوث و Wifi.

کابل تشخیصی “تریلر”

مورد کابل های تشخیصی WABCO “تریلر” لوازم جانبی و کابل هایی را برای تشخیص سیستم رایج تریلر فراهم می کند. این کیت لوازم جانبی شامل پرکاربردترین کابل ها است و آن را برای طیف گسترده ای از کارهای تشخیص تریلر مناسب می کند. اتصال ECU تریلر به کامپیوتر هرگز با همه کابل ها آسان تر نبوده است.

به وضوح مشخص شده ، به ترتیب منطقی ذخیره می شود و توسط قاب محکم محافظت می شود. برای مشتریانی که قبلاً مجموعه ای از کابل ها را دارند ، می توان کیف را خالی سفارش داد.

کابل تشخیصی “اتوبوس”

مورد “کابل” کابل های تشخیصی WABCO شامل تمام کابل های ضروری برای انجام تشخیص قطعات WABCO در گذرگاه ها است. این مورد همچنین شامل یک رابط تشخیصی است که برای مطابقت با محتویات بسته نرم افزاری تشخیص WABCO “Bus” طراحی شده است. اتصال ECU خودرو به رایانه هرگز آسان نبوده است ، زیرا همه کابلها به وضوح مشخص شده اند ، به ترتیب منطقی ذخیره شده و توسط قاب محکم محافظت می شوند. برای مشتریانی که قبلاً مجموعه ای از کابل ها را دارند ، می توان کیف را خالی سفارش داد.

کابل تشخیصی “کامیون”

کابل تشخیص کابل WABCO “Truck” کاملاً بسته نرم افزاری تشخیص WABCO ما را تکمیل می کند و مجموعه ابزار مورد نیاز برای انجام کلیه تشخیص های ضروری کامیون را تکمیل می کند. این مورد بدون رابط تشخیصی طراحی شده است ، که نشان دهنده ارزش پول برای کسانی است که قبلاً دارای کابل تشخیصی WABCO “Trailer” (446 301 023 0) هستند و نیازی به دو رابط تشخیصی ندارند. برای مشتریانی که هنوز رابط تشخیصی WABCO ندارند ، می توان این واحد را جداگانه سفارش داد. در کیت فضایی برای رابط وجود دارد که به تکنسین ها اجازه می دهد بسته کامل کامپوننت را به راحتی در یک مکان ذخیره کنند.

کد خوان ABS/EBS

WABCO ABS/EBS Code Reader ابزار ایده آل برای یک کار تشخیص سریع و آسان است. با استفاده از این ابزار دستی ، دسترسی آسان به ECU و مشاهده فوری کدهای خطا ، به علاوه دسترسی به پایگاه داده ما برای اطلاعات دقیق در مورد آن کدهای خطا ، قابل مشاهده از هر تلفن هوشمند ، رایانه لوحی یا رایانه. اطلاعات بیشتری را از طریق بروشورهای محصول ما که شامل اطلاعات دقیق است کشف کنید.

 

جهت آگاهی از قیمت دیاگ وابکو با شماره ۰۹۱۲۸۹۴۰۰۸۵ تماس بگیرید.

۰۹۳۰۶۱۵۹۶۹۶

39 دیدگاه ها در مورد “دیاگ وابکو WABCO

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *