اسکنر دیاگ بنز

ابزار اسکنر تشخیصی مرسدس استار 

 

اگر صاحب مرسدس بنز هستید و به دنبال تعمیرات شخصی خود هستید ، ممکن است در مورد اسکنرهای C3 و C4 مرسدس ستاره تشخیصی (SD) شنیده باشید. در این مقاله ، ما درباره مزایای اسکنر تشخیصی مرسدس استار از جمله مواردی که باید قبل از خرید اسکنر تشخیص MB MB در نظر داشته باشید ، بحث می کنیم. دیاگ بنز  لیستی از اسکنرهای جایگزین برتر Star Diagnostic نیز موجود است. توجه داشته باشید که این مقاله برای تأیید یا فروش هیچ یک از اسکنرهای ذکر شده در اینجا از جمله اسکنر تشخیص ستاره نوشته نشده است. ما تجربیات و تحقیقات خود را در مورد اسکنرهای تشخیصی به اشتراک می گذاریم و امیدواریم به شما در مالکیت مرسدس بنز که به دنبال انجام تعمیرات و تشخیص MB خود هستید کمک کنیم.

 

ابزار و نرم افزار تشخیصی مرسدس استار

بیایید ابتدا توضیح دهیم که ابزار Star Diagnostic SD (C3 یا C4 SD Connect) برای کسانی که ممکن است تعجب کنند چیست. این اسکنر تشخیصی است که در نمایندگی های مرسدس بنز و برخی از تعمیرگاه های خودرو استفاده می شود. همچنین می تواند توسط مغازه های مستقل خریداری شود. این اسکنرها شامل سخت افزار و Xentry هستند که نرم افزاری است که برای عیب یابی مشکلات در هر مرسدس بنز استفاده می شود. واحدهای اصلی را می توان در STAR Tekinfo خریداری کرد که سایت رسمی مرسدس بنز است که اسناد فنی ، ابزار ویژه و نرم افزار تشخیصی را ارائه می دهد.

 

مرسدس بنز اسکنر MB-Star Diagnostic به شما امکان می دهد کدهای خطا را از هر واحد کنترل مرسدس بنز خود بخوانید و پاک کنید. با اسکنر تشخیصی Star می توانید تنظیمات واقعی در  دیاگ کنور هر سیستم را بخوانید ، داده های سنسور را در زمان واقعی پخش کنید ، حسگرها را فعال کرده و SCN را بصورت آنلاین ، برنامه نویسی و برنامه نویسی SCN بصورت آنلاین انجام دهید.

 

مرسدس استار عیب یابی برای فروش

بررسی قیمت در آمازون بررسی کمترین قیمت در eBay

اگر در نمایندگی های فروش آنلاین جستجو کنید ،دیاگ تریلی مرسدس استار دیاگنسوتیک C3 و C4 را برای فروش مشاهده خواهید کرد. هنگام خرید آنلاین باید مراقب باشید زیرا بسیاری از این واحدها ممکن است اصلی نباشند.

 

مزایای اسکنر تشخیصی ستاره

این اسکنر توسط فروشنده استفاده می شود و به شما امکان می دهد به هر سیستم یا سیستم کنترلی در مرسدس بنز خود دسترسی پیدا کرده و عیب یابی کنید. هر حسگری را در اتومبیل فعال کنید ، آزمایش شروع را انجام دهید ، داده های سنسور زنده را پخش کنید و همچنین کدهای خطا را بخوانید و پاک کنید. اگر صاحب مغازه ای هستید که روی خودروهای مرسدس بنز تمرکز دارد ، این برای شما ضروری است. آن را از طریق کانالهای رسمی دریافت کنید تا بتوانید کد نویسی SCN آنلاین را انجام دهید. همه واحدهای کنترل کننده MB SD مانند ECU موتور ، ABS ، کیسه های هوا ، و بقیه 40+ واحد کنترل استفاده شده در اتومبیل های MB قابل دسترسی هستند. شما می توانید خطاها را بخوانید / حذف کنید ، داده های زنده را اجرا کنید ، سنسور را فعال کنید ، پیکربندی فعلی را بخوانید ، تنظیم اولیه را انجام دهید و موارد دیگر.

 

نکاتی که قبل از خرید باید به آن توجه کنید!

اگر به دنبال خرید سیستم تشخیص ستاره با برای مرسدس بنز هستید ، چند نکته را باید در نظر بگیرید.

منحنی یادگیری: برای استفاده صحیح از اسکنر تشخیصی ، باید نحوه استفاده از نرم افزار را بیاموزید. هنگام خواندن ، پاکسازی کدهای خطا کار چندان دشواری نیست ، علاوه بر این نیاز به آموزش مناسب دارد. بله ، می توانید چند راهنمای آنلاین در مورد نحوه انجام برنامه نویسی خاص راپیدا کنید ، اما اگر برنامه نویسی را به درستی انجام ندهید ، ممکن است در نهایت مشکلی را بیشتر از آنچه که حل کرده اید ایجاد کنید.اسکنر اصلی را در نظر بگیرید اسکنر دیاگ بنز: تنها مشکل این است که آنها بسیار گران هستند و به مجوز سالانه نیاز دارند. اگر قصد خرید کلون اسکنر ساخت چین را دارید نکات زیر را در نظر داشته باشید.کدگذاری آنلاین SCN: مگر اینکه اسکنر را از منبع رسمی مرسدس بنز خریداری کرده باشید ، نمی توانید کدگذاری SCN واحدهای کنترل را انجام دهید. به این دلیل که اسکنر تشخیصی مرسدس Star سعی می کند برای تأیید کد SCN به پایگاه داده مرسدس بنز متصل شود تا واحدهای کنترل خاصی را برنامه ریزی کند. این امکان وجود ندارد مگر اینکه مجوز معتبر خریداری کرده باشید. با این اوصاف ممکن است برنامه نویسی و برنامه نویسی اساسی واحدهای کنترل وجود داشته باشد اما این برنامه ریزی را می توان با سایر اسکنرهای پیشرفته نیز انجام داد.

مشکلات تشخیص مرسدس استار با نرم افزار (Xentry) نصب VM Ware: تمام تنظیماتی که برای فروش مشاهده می کنید و بیان می کند که از محیط های VMware استفاده می کنند سخت افزار و نرم افزار قانونی نیستند. علاوه بر این واقعیت که این اسکنرها کپی قانونی نیستند ، همچنین مستعد خرابی هستند و بسیار کندتر از نصب مستقیم ویندوز عمل می کنند. بله ، شما ملزم به داشتن ویندوز XP با درگاه سریال برای اسکنر MB Star Diag C3 هستید. بسیاری از تنظیمات VMWare Mercedes Star مشکلاتی را تجربه می کنند که برخی از آنها را می توانید در این سایت ارسال شده مشاهده کنید: مشکلات و راه حل های MB SD C4 C3.

مجوز: برای به دست آوردن ویژگی های کامل ارائه شده توسط اسکنر تشخیص مرسدس استار ، باید یک اشتراک سالانه داشته باشید و هزینه مجوز را پرداخت کنید. اگر فقط روی یک یا دو مدل مرسدس بنز کار کنید ، این کار از نظر مالی امکان پذیر نیست. اگر در نهایت یک نسخه شبیه سازی شده از اسکنر بخرید ، چند سال دیگر کلید نرم افزار Xentry منقضی می شود و به هیچ وجه نمی توانید از اسکنر خود استفاده کنید.

بهترین گزینه ها برای ابزار مرسدس مرکز استار تشخیصی C3 & C4

به نظر ما ، جایگزین های بهتری برای کسانی وجود دارد که دوست دارند عیب یابی خود را انجام دهند. آیا شما تعمیرگاه هستید و صاحب مرسدس بنز این اسکنر دیاگ بنز را نیز در نظر بگیرید. توجه داشته باشید که ما هیچ یک از مارک های زیر اسکنر OBD II / CAN را تایید نمی کنیم. در صورت نیاز به بررسی قیمت های فعلی ، لینک های آمازون و لیست eBay ارائه می شوند.

 

Carsoft 7.4 multiplexer: این اسکنر بسیار ارزان تر از مرسدس استار دیاگنوستیک C3 یا C4 است. در حالی که برای اجرا نیاز به یک لپ تاپ است ، اسکنر دیاگ بنز استفاده از carsoft 7.4 بسیار راحت تر از استفاده از نرم افزار Xentry است. یکی دیگر از مزایای این اسکنر این است که دارای چندین کابل مانند کانکتور 38 پین برای مدلهای قدیمی است. این مدل از مدل های مشهوری مانند E-Class ، C-Class ، S-Class ، CLK-Class ، GL-Class ، G-Class و سایر مدل ها ، پوشش خوبی دارد. نقص اصلی این اسکنر این است که در حالی که می تواند کدهای خطا را بخواند و پاک کند ، نمی تواند برنامه نویسی را انجام دهد.

 

iCarsoft MB II: این یک اسکنر دستی است که به مرسدس بنز اختصاص داده شده است. اسکنر دیاگ بنز خوب است که درخواست لپ تاپ نمی کند. استفاده از اسکنر بسیار مستقیم است حتی اگر قبلاً از این اسکنرها استفاده نکرده اید. برای صاحبان مرسدس بنز که می خواهند تشخیص و تعمیر خود را انجام دهند ، بسیار مقرون به صرفه است. این دستگاه بیش از 40 واحد کنترل را پوشش می دهد و همچنین آخرین مدلهای مرسدس بنز را پوشش می دهد. همچنین می توان آن را به روز کرد. این سیستم می تواند هر سیستمی را در مدلهای مرسدس بنز تولید شده پس از سال 2000 مانند انتقال TCU ، ESP ، ETS ، ABS ، تهویه هوا ، واحد کنترل درب ، ترمز SBC ، واحد کنترل ترمز ، Airmatic و غیره بخواند. از معایب این واحد این است که در مدلهای قدیمی گذشته 1993 کار نخواهد کرد. در مدلهایی که به اتصال 38 پین مانند E 320 و CLK 430 نیاز دارند کار نخواهد کرد. در این مدلها فقط ECU را می توان خواند (تیک بزنید چراغ موتور) شما همچنین می خواهید MB i980 را که تنها می تواند ECU و SRS / ایربگ را تشخیص دهد ، رها کنید. فقط سراغ iCarsoft MB II بروید که می تواند سیستم بیشتری را در MB شما عیب یابی کند.

Autel DS708: این راه حل مناسب برای تعمیرگاه های اتومبیل است. اسکنر دیاگ بنز این گرانتر از iCarsoft MB II است اما دارای سه مزیت اصلی است: 1. می تواند اکثر مدلهای خودرو را عیب یابی کند از جمله هوندا ، تویوتا ، آئودی ، BMW ، لکسوس ، هیوندای و غیره. 2. می تواند چندین سیستم مانند موتور ، گیربکس ، کیسه هوا ، سیستم های تهویه مطبوع ، کنترل کشش ، ترمزهای ضد قفل و سایر سیستم های اصلی را تشخیص دهد. 3. این می تواند سنسور جریان مستقیم سنسور ، فعال سازی و برنامه نویسی سنسور را انجام دهد. معایب: برای مالکان کمی گران است ، اما اگر صاحب یک تعمیرگاه خودرو هستید ، این کم هزینه ترین اسکنر حرفه ای است. اسکنرهایی که دارای قابلیت های مشابه مانند Snap-on soul هستند چهار تا پنج برابر بیشتر از Autel DS708 هزینه دارند.

 

 

 

 

مرسدس بنز MB Star C3 در مقابل C4 اسکنر دیاگ بنز

MB Star C3: به یک لپ تاپ نیاز دارد تا بتوانید مرسدس اسکنر دیاگ بنز بنز خود را از طریق نرم افزار Xentry عیب یابی کنید. در حالی که روی کاغذ کندتر از MB Star C4 است ، ثابت شده است که یک اسکنر بسیار قابل اعتماد و قوی است که با مشکلات اتصال WiFI مانند Star C4 برخورد نمی کند.

 

MB Star C4 جدیدترین پلن پلکسرهای بی سیم مرسدس بنز است که می تواند از طریق اتصال بی سیم به رایانه شما متصل شود. به عنوان جدیدترین اسکنر تشخیصی برای مرسدس بنز ، سریعتر کار می کند ، به محض اینکه مشکلات اتصال شما حل شود.

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *